z częściami jak z każdą inną marką
nie ma problemu w zasadzie żadnego InterCars, Japan Cars mają w zasadzie wszystko.
a co do konkretnych samochodów musisz jeździć i oglądać niestety rzez internet nikt ramy nie obije młotkiem
anie nie sprawdzi kompresji na cylindrach
Ty celujesz w troche droższe auta niż ja więc żadnego z nich nie oglądałem
ogólnie jak dla mnie w Pajero przydał by się reduktor super select (ma centralny mechanizm różnicowy) a reszta jak stryjenka woli , benzyna V6 pali przy spokojniej jeździe koło 15-16 (rozrząd na pasku), 2,5 pali koło 10 (troche słabawy ale daje rade, w końcu to nie wyścigówka rozrząd na pasku) a 2,8 to bardzo fajny motor na łańcuchu nie na pasku
mocniejszy niż 2,5 a pali około litra na100 więcej, o nowszych silnikach się nie wypowiem
skrzynie 3.0V6 i 2,5 to to samo 2,8 i 3,5V6 też to samo, identycznie jest z reduktorami (podobno różnią się przełożeniem)
ogólnie wygodne i przyjemne autko aczkolwiek musisz wsiąść i przejechać się czy ci pasuje