Szczegółowe dane kodu: Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): P2006. Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 2006. Kod dziesiętny (Decimal Code): 8198. Układ (obszar pojazdu): układ napędowy. Kategoria kodu (zakres): P0XXX - P3XXX. Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów. Usterka związana z układem: elektrycznym (pomiar zużycia paliwa i powietrza oraz pomocnicza kontrola emisji spalin). Marka pojazdu: wszystkie.
Opis kodu błędu po polsku:
Siłownik regulacji powietrza w kolektorze dolotowym / elektrozawór, rząd 1 - siłownik / elektromagnes - utknął zamknięty
Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:
Intake manifold air control actuator / solenoid, bank 1 - actuator / solenoid stuck closed
Jeżeli powyższe informacje związane z kodem P2006 były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
Ocena: 5.0/5 (1 głos)
Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?
Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum: Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny? OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.
W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.
Renault EZ-FLEX - nowatorski eksperyment oparty na współpracy Dwanaście samochodów Renault EZ-FLEX zostanie udostępnionych różnym przedsiębiorcom, firmom dostawczym, urzędom miejskim i gminnym na terenie Europy. Zgodnie z planem eksperyment potrwa dwa lata. Samochód ...
5 argumentów przeciwko Strefom Tempo 30 w polskich miastach Niekorzystny wpływ na żywotność samochodów, większe zużycie paliwa czy faworyzowanie elektrycznych pojazdów – to tylko część argumentów internautów na "nie" dla Stref Tempo 30 w polskich ...
Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [8851] korzystając z tej wiadomości na PW
Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.