Kombi - benzyna - do 22-25 tys.

08 Kwi 2016, 12:54

Co prawda temat zakładam przedwcześnie, bo auto mam zamiar kupić dopiero za jakieś pół roku, ale chciałbym powoli zacząć przyglądać się poszczególnym modelom. Interesuje mnie kombi w benzynie w cenie do 22-25 tys., do którego po zakupie chciałbym dołożyć gaz. Silnik z przedziału 1.6-2.0. Jako że jestem laikiem motoryzacji, to prosiłbym Was o opinie i rady za jakimi modelami i silnikami się rozglądać, tak aby były mało awaryjne, aby miały dobrze dostępne części zamienne, no i aby nadawały się pod gaz. Z autek, które przeglądałem w tym przedziale cenowym w oko wpadły mi:
Alfa Romeo 159
Saab 9-3
Peugeot 407 sw
Peugeot 308 sw
Peugeot 307 sw
Volvo V50
Hyundai i30
Teraz proszę Was o opinie o tych autkach, czy wato je brać pod uwagę? Na jakie silniki polować w przypadku poszczególnych modeli? Na co zwracać uwagę? Czy ograniczyć się do tej grupy czy jakieś auta skreślić/dodać? itd.
Orzeszki2016
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 05 09 2008
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Fiat Siena

08 Kwi 2016, 13:11

Wypowiem się na temat alfy bo jest mi najbliżej i czytając twojego posta mam wrażenie że na alfę cię nie stać. Nie zrozum mnie źle, nie chcę nikogo obrażać itd. ale alfa nie jest samochodem dla ludzi oszczędzających, na dorobku, posiadających szereg innych priorytetów z powodu których samochód schodzi na dalszy plan. Poza tym jedyny silnik benzynowy w alfie który można stosunkowo bezproblemowo zagazować to 1,8 którego osiągi z kolei nie przystają do wizerunku alfy. Tak więc, uważam że alfa jednak nie powinna być w kręgu twoich zainteresowań w szczególności jeżeli staje w szranki z peżotem 308 czy innym golfem. Życzę Ci abyś kiedyś mógł sobie alfę kupić ale chyba jeszcze nie teraz.
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

08 Kwi 2016, 13:22