Kombi/sedan do 30k

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 16:40

jak skrzynia jest dobra można przedłużyć żywotność poprzez wymianę oleju...koszt śmieszny ....tak mówi teoria...w sumie to i tak nie zaszkodzi na pewno tej skrzyni, generalnie ja tych opelków J miałem całe mnóstwo i nigdy nie było problemów ze skrzynią biegów...w sensie działała poprawnie...a przebiegi między 70-240 tys....tak jak pisał kolega wyzej można ją naprawić za +/- 1000zł i posłuży na pewno długo...to nie automat.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1172
Miejscowość: małopolskie

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 17:47

Andrju a o cz włożeniem i wyjęciem? a do tego za 1,2 k masz totalną podstawę. Z gwarancją, instalacją jest o wiele drożej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6326
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 18:11

Insygni też dotyczy ten problem?
qulig
Nowicjusz
 
Posty: 10

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 18:16

qulig napisał(a):Insygni też dotyczy ten problem?


Nie dotyczy bo nie ma takiego auta.

Poza tym, jeśli miałbyś "odrzucać" astrę przez skrzynię to nie kupisz żadnego auta, ideałów brak.
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4544
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: służbowe
Silnik: 2.0/170
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 18:35

Invi napisał(a):Poza tym, jeśli miałbyś "odrzucać" astrę przez skrzynię to nie kupisz żadnego auta, ideałów brak.

Z tych nowych aut jest mocno ograniczone pole działania.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6326
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Kombi/sedan do 30k

08 Lis 2019, 18:45

To co mają powiedzieć użytkownicy np. takiej Audi A5 3.0 tdi i powiedzmy ze skrzynią S-tronic, która też jest awaryjna , z tym że jej regeneracja kosztuje jedno zero więcej jak do Astry, tj. 11-12 tys, do tego wymień sobie rozrząd z 5-6 tys i niech padną wtryski i coś tam jeszcze to już się uzbiera kwota za jaką kupuje się całą Astrę :lol:
Więc też uważam że i tak regeneracja tej skrzyni w razie czego i tak to jest do przeżycia, zresztą stan skrzyni też widać odpowiednio wcześniej jak ona pracuje , przy 100 tys jeszcze jest jak nowa :lol:
jakoś na drogach Asterek J/Insignii jest multum, ludzie tym jeżdżą i nie przejmują się zbytnio o to co się zepsuje, aż tak awaryjne te modele nie są, jak np. inne.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1172
Miejscowość: małopolskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wielkie skrzydło i wloty na masce. Nadchodzi GR Supra 3000GT Concept Wielkie skrzydło i wloty na masce. Nadchodzi GR Supra 3000GT Concept
    Korona i berło to tradycyjne insygnia królów. Ale uniwersum tuningu rządzi się nieco innymi prawami. Tutaj od lat niepodzielnie panuje Toyota Supra, której symbolami są maska z wlotami powietrza i wielkie ...
    Dedykowane opony P ZERO dla nowego BMW M5 Dedykowane opony P ZERO dla nowego BMW M5
    Prezentując nowe BMW M5 monachijski producent samochodów postawił na niezrównane połączenie eleganckiej, biznesowej limuzyny z samochodem sportowym o najwyższym poziomie osiągów. Zastosowany w BMW M5 ...

  • Re: Kombi/sedan do 30k

    08 Lis 2019, 18:56

    andrewb25 napisał(a):To co mają powiedzieć użytkownicy np. takiej Audi A5 3.0 tdi i powiedzmy ze skrzynią S-tronic, która też jest awaryjna , z tym że jej regeneracja kosztuje jedno zero więcej jak do Astry, tj. 11-12 tys, do tego wymień sobie rozrząd z 5-6 tys i niech padną wtryski i coś tam jeszcze to już się uzbiera kwota za jaką kupuje się całą Astrę :lol:
    Więc też uważam że i tak regeneracja tej skrzyni w razie czego i tak to jest do przeżycia, zresztą stan skrzyni też widać odpowiednio wcześniej jak ona pracuje , przy 100 tys jeszcze jest jak nowa :lol:
    jakoś na drogach Asterek J/Insignii jest multum, ludzie tym jeżdżą i nie przejmują się zbytnio o to co się zepsuje, aż tak awaryjne te modele nie są, jak np. inne.


    Ale Ty źle zrozumiałeś... ogarnia Cię niepotrzebna złość w okresie przedświątecznym :D
    ja podawałem samą cenę i nie weryfikuje tego pod względem być albo nie być bo tak naprawdę nie jest to duża kasa względem chociażby wad tsi (wiem rycerze twierdzą inaczej) gdzie gmeranie przy silniku raczej w 3k się nie zmieści :D

    Ogólnie na tą chwilę im bardziej w technologię tym drożej więc ta skrzynia jest starym klamotem i koszt jej naprawy nie należy do ekstremalnych bo jeżeli nawet wyjdzie 3k razem z robocizną i zalaniem nowym olejem to bidy nie ma. Oczywiście jak kupujemy droższe auto gorzej mają właściciele bravo 1,4t które już często można kupić za 14-15k. Wtedy ryzyk fizyk i używka za 1k + robota.

    p.s.

    Ratunkiem przed finalną agonią jest zalanie siuwaxami od podrasowywania trudnych przypadków. Mój kolega na takim maźidle zrobił 10k.km. i nie wyje a wyła :D
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 6326
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Kombi/sedan do 30k

    08 Lis 2019, 19:15

    Ok, czyli skrzyni nie ma co się bać. Wiadomo, że przy każdym aucie są jakieś bolączki, większe i mniejsze.
    Może coś wam się rzuciło w oczy ze Śląska (+/- 150km od Będzina) w fajnym stanie?
    qulig
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    Re: Kombi/sedan do 30k

    08 Lis 2019, 20:29

    Jeśli chodzi o ople to koło Żywca masz taki komis car-mat. Ogólnie polecane chłopaki, prawdopodobnie warto zadzwonić/podjechać bo mają więcej aut niż wisi na otomoto
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4544
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: służbowe
    Silnik: 2.0/170
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna