Które wybrać kia, bmw, volvo czy mitsubishi?

27 Wrz 2016, 16:33

noisy napisał(a):Do wołów roboczych tak, ale do cywilizowanego autka bardziej komfortowa jest benzyna.
Odpowiednia pojemność przy benzynie jak 3.0 to zupełnie inna jazda.
Do tego lpg i koszty utrzymania są minimalne jak również temat awaryjności osprzętu ni jak sie ma do nowszych diesli.
Ogólnie do Twojego użytkowania dopilnuj aby chociaż była blokada centralnego mechanizmu różnicowego jak chcesz suva.
Jak coś więcej to patrz za terenówkami jakie proponowałem.
Reduktor czasami się przyda, a np podjazdy z ciężką przyczepą to tym bardziej nie wymęczysz tak auta.

Taaa, gdzie ta benzyna w czasie normalnej jazdy nie ma w ogole mocy + napedy zzeraja jej drugie tyle. Zeby ruszac do przodu takiego 2.5tonowego kloca z oporami kiosku autobusowego potrzebny jest diesel, albo mocne V8, a nie jakas 6cylindrowa popierdolka :no:
Z 3.0d bedzie sobie fajnie, bezstresowo plynal na niskich obrotach.
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

27 Wrz 2016, 16:56

959 napisał(a): Zeby ruszac do przodu takiego 2.5tonowego kloca z oporami kiosku autobusowego potrzebny jest diesel, albo mocne V8, a nie jakas 6cylindrowa popierdolka
Z 3.0d bedzie sobie fajnie, bezstresowo plynal na niskich obrotach.


Kolego 959 popierdółkę to ty masz w głowie. Jestes fanboyem klekotu więc żadna z toba rozmowa w tym temacie.
Napisałem powyżej, ze diesle do wołów roboczych jak najbardziej.
Druga sprawa jak mu popłynie 3.0d w BMW to koszt napraw zamknie się w paru tys zł.
Po drugie SUV tego typu nadaje się na czarne.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Wrz 2016, 17:01

Ten klekot jest bardziej aksamitny, niz niejedna 6cylindrowa benzyna :D
No, moze poplynie mu pare tysiecy. Kupuje samochod za 40tysiecy to chyba go stac? To nie jest passat za 2srednie krajowe, zeby naprawa przewyzszala wartosc samochodu.
W benzynie bmw tez mozna poplynac, a ten diesel jest akurat w top jesli chodzi o bezawaryjnosc i ogolna trwalosc tego typu silnikow :naughty:
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

27 Wrz 2016, 17:08

Może się ktoś jeszcze wypowie na temat innych aut żeby mieć porównanie
wanczyk1991
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 21 01 2009
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.9 TDI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

27 Wrz 2016, 18:47

959 napisał(a):a ten diesel jest akurat w top jesli chodzi o bezawaryjnosc i ogolna trwalosc tego typu silnikow :naughty:

Kiedy zaczniesz w końcu brać ogólne wyeksploatowanie tych silników i to, że nie robią 10tys. rocznie tylko 5x tyle? Jak nowe to solidne ale przy większych przebiegach już najlepszy się będzie sypać + kwestia przeniesienia napędu i lipne automaty ZF nowszej generacji.


Autorze nie odrzucaj Lexusa jeśli nie odrzucasz Volvo, bo to ta sama klasa/półka.
Ostatnio edytowany przez dzida, 27 Wrz 2016, 18:47, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Wrz 2016, 18:47

959 napisał(a):Ja to jestem bardzo ciekawy co ten Twoj kolega wymienial w m57n , ze naprawa kosztowala 10k :lol:

A więc :

Walnięta turbina z nastawnikiem vnt+aktuator+uszczelnienie dolotu+olej+przy okazji coś (mogę dowiedzieć się co) koszt z robocizną i holowaniem 5k... gdzie sama wymiana turbiny z jakimiś przewodzikami 2,5k.

Obecnie problem olejowy skrzyni biegów coś padło co przyczyniło się do uszkodzenia zaworków oraz tarczek po znajomości za 3k cena normalna prawie 4k masz 9k...

Proszę Cię przestań wprowadzać ludzi w błąd :!: bo 3,0d jest fajnym silnikiem ale ogólnie BMW do świętych nie należy co do psucia się a jest to marka premium odpowiednio ceniona. Więc musisz słono zapłacić a wymienione usterki nie są jakimś kosmosem... w aucie 10letnim.

959 napisał(a):Taaa, gdzie ta benzyna w czasie normalnej jazdy nie ma w ogole mocy + napedy zzeraja jej drugie tyle. Zeby ruszac do przodu takiego 2.5tonowego kloca z oporami kiosku autobusowego potrzebny jest diesel, albo mocne V8, a nie jakas 6cylindrowa popierdolka :no:


Powiedz mi ile zrobiłeś kilometrów z przyczepą że piszesz takie głupoty :?:

Jak chcesz zabłysnąć to najpierw się skup na tym co autor wcześniej napisał a napisał że ciąga 2tonowe przyczepy a to oznacza że nie potrzebuje wyścigowego auta tylko takie które sprawnie rozpędza się do 90km/h oraz w miarę ciężkiego żeby nim nie miotało. Pomijam kwestię udźwigu haka, prawa jazdy, viatola itp. Więc powiedz mi co to jest za różnica czym będziesz jechał liczy się żeby były zachowane podstawy czyli nie przemęczania silnika oraz możliwości wartkiej jazdy...
Więc po co przepłacać za diesla żeby osiągnąć dokładnie to samo co w dużej benie.

LC120ka V6 ma około 250km i 370Nm co z przyczepą 2,8t wystarcza do wyprzedzenia jakiegoś zamulacza a i tak jazda powyżej 110km/h (na autostradzie w de) nawet z AKSem (stabilizator jazdy) jazda jest traumatyczna...

Cała różnica polega na tym że ja w te wakacje zrobiłem pewnie około 6tyś.km. LC120 V6 z przyczepą i ładunkiem a Ty filozofujesz przy ekranie kompa.

Przy pełnym załadunku tego co może dźwignąć hak wyszło spalanie około 18-20l lpg. Więc jak to się ma do auta na ropkę????

noisy napisał(a):Kolego 959 popierdółkę to ty masz w głowie

To chyba jest sedno problemu :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Groźne parkowanie na chodniku
    Gdy znalezienie miejsca do parkowania w danej okolicy jest wyzwaniem, pomysłowość kierowców w zastawianiu chodników bywa zaskakująca. Tymczasem takie zachowanie kierujących może być bardzo groźne dla dzieci, ...

28 Wrz 2016, 20:58

Dobra, nie przegadujcie się :)
Ja i tak zostaje przy dieslu bo mam dobry dostęp do paliwa a poza tym cały czas jeżdżę dieslem i wiem ze na benzynę będę miał się ciężko przestawić.
Interesują mnie jeszcze opinie na temat Sorento i Outlandera
wanczyk1991
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 21 01 2009
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.9 TDI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

28 Wrz 2016, 21:03

wanczyk1991 napisał(a):bo mam dobry dostęp do paliwa

żebyś się na tym nie przejechał, bo o ile starsze konstrukcje jeździły na wszystkim to nowsze po byle odchyle potrafią się wysypać
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Wrz 2016, 21:06

No ale te nowsze traktory też na byle czym nie pojadą
wanczyk1991
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 21 01 2009
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.9 TDI 90 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

29 Wrz 2016, 08:46

Sorento swego czasu mnie nieco zainteresował bo jechałem takim i komfort jest dość dobry. Do tego ma reduktor i ramę.
Problem stanowi diesel 2.5 później wzmocniony do 170KM.
Wejdz na forum poświęconym Kia.
Właściciele czołga mają swoje uwagi bo autko do tych "pewnych" nie należy.
Outek II http://autokult.pl/7738,mitsubishi-outl ... i-problemy
Na jakiekolwiek zdolności terenowe nie ma co liczyć.
Pod tym względem wypada znacznie słabiej od Sorento.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004