Kupno bmw 5

kupno bmw 5

27 Maj 2011, 17:57

Witam
planuję kupić bmw 530d w automacie. Samochód z 1999r, moje pytania:
jak z awaryjnością przekładni automatycznych?
jak z korozją w tym modelu?
ile kilometrów wytrzymują te silniki?
zdaję sobie sprawe, że auto bedzie miało jakies 300k albo nawet i 400.
Warto inwestować w ten samochód? czy lepiej kupić młodsze np. mondeo?
wiem, że samochody rożnych klas, ale stoje przed wyborem młodsze albo starsze i bardziej komfortowe.
dzieki za odpowiedzi
ADR_92
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 18 Sie 2010, 09:38
Miejscowość: Biskupiec

Re: kupno bmw 5

27 Maj 2011, 18:30

Jak olej w skrzyni był wymieniany to będzie chodzić. Ale też to zależy od tego jak był traktowany ponieważ olej nie na widzi się przegrzewać potem traci swoje właściwości i skrzynia robi kaput. Ja się nie spotkałem z większymi ogniskami korozji w E39, silnik nie do zajechania dużo wytrzymuje a automat jeszcze bardziej go "oszczędza".
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Rejestracja: 01 Sty 2011, 15:04
Miejscowość: Złoty Stok

Re: kupno bmw 5

27 Maj 2011, 21:38

Do znajomego mechanika przyjechał koleś taką piątką i miał w ok. 800tys przejechane także chyba są wytrzymałe;)
Pawelcode
Początkujący
 
Posty: 103
Rejestracja: 26 Mar 2011, 13:38
Miejscowość: Warszawa

Re: Kupno bmw 5

28 Maj 2011, 08:22

znajomy ma e39 530D 2000r (manual) na liczniku ma 170 000 w rzeczywistosci 670 000. i co jakis czas cos tam przy niej robi. ale ogolnie jest zadowolony komfort jazdy na wysokim poziomie. auta bardzo wytrzymale. jezeli Cie stac (a czesci nie sa tanie) na to auto to spokojnie mozesz kupować.

Co do korozji to nie zauwazylem jaj nigdzie auto stoi pod chmurka zarowno u niego jak i poprzedniego wlasciciela

Mondeo tez dobry wybor ale komfort jazdy bedzie juz gorszno i diesele forda sa slabsze niz BMW.

za ile chcesz kupic auto?
Biedrona
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 168
Rejestracja: 13 Lut 2011, 16:35
Miejscowość: rzeszow
Auto: Honda accord VII

Re: Kupno bmw 5

28 Maj 2011, 11:35

Modele przed liftingowe miały problemy z korozją na tylnej klapie.
Ale generalnie auto warte polecenia, zresztą wystarczy wejść na forum BMW i wszystko jasne. Sam rozglądam się za E39...
Pozdrawiam.
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Rejestracja: 18 Sie 2009, 10:15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

Re: kupno bmw 5

28 Maj 2011, 15:50

auto chce sciagnac z niemiec, jednak ciut mniej dostaja w kość na ich drogach. Więc może uda się coś znaleść taniej niż na naszym rynku. coż z 16 tyś myśę że bedę wstanie dać.
ADR_92
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 18 Sie 2010, 09:38
Miejscowość: Biskupiec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wodór receptą na zmiany klimatu Wodór receptą na zmiany klimatu
    Do 2050 roku rynek wodoru może osiągnąć poziom 2,5 biliona dolarów, co przełożyłoby się na redukcję rocznej emisji CO2 o 6 gigaton. To 20 procent redukcji koniecznej do tego, aby nie dopuścić do podniesienia się średniej ...
    [B] C3 I 1,4 / Punto II 1,2 / Colt V 1,3 / Ibiza II 1,4 [B] C3 I 1,4 / Punto II 1,2 / Colt V 1,3 / Ibiza II 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 80KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002r. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C3 I 1,4 - 75KM - Fiat Punto ...

  • Re: Kupno bmw 5

    28 Maj 2011, 16:10

    ADR_92 napisał(a):auto chce sciagnac z niemiec

    Ale to nie 530d... A 520i
    Wiesz, że samej akcyzy będziesz miał 18,6% ...
    Samej akcyzy zapłacisz ze 3000zł, a gdzie tam reszta... I tak szybko z 15 000zł robi się 20 000zł. Tak więc szukaj lepiej w kraju jak chcesz 530d.
    BMW E60 530dA
    Daro20VT
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1470
    Rejestracja: 18 Sie 2009, 10:15
    Miejscowość: Warszawa
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E60 530dA
    Silnik: 3.0d
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2005

    Re: kupno bmw 5

    28 Maj 2011, 17:57

    no to ten fakt przeoczyłem.
    A więc u nas można dostać coś w dobrym stanie? Czy po kupnie odrazu coś do wymiany? wiem pytania dla wróżki, ale są jakieś szczególne elementy do wymiany (prócz płynów) lub na które trzeba zwrócić uwagę?
    ADR_92
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 18 Sie 2010, 09:38
    Miejscowość: Biskupiec

    Re: kupno bmw 5

    28 Maj 2011, 18:33

    za 16 to kup se benzyne i załóż gaz bo za te pieniądze znajdziesz 530 w której do wymiany będzie... wszystko;p
    Pawelcode
    Początkujący
     
    Posty: 103
    Rejestracja: 26 Mar 2011, 13:38
    Miejscowość: Warszawa

    Re: Kupno bmw 5

    29 Maj 2011, 10:05

    No w sumie tak. Można znaleźć zadbaną sztukę w kraju. Najlepiej szukaj gdzieś na forum BMW i tam istnieje realna szansa znalezienia samochodu w bardzo dobrym stanie.
    BMW E60 530dA
    Daro20VT
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1470
    Rejestracja: 18 Sie 2009, 10:15
    Miejscowość: Warszawa
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E60 530dA
    Silnik: 3.0d
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2005

    Re: kupno bmw 5

    29 Maj 2011, 13:52

    [link wygasł]
    a co powiecie o tej? Blisko mnie, zawsze mogę podjechać, zobaczyć bez wycieczki na drugi koniec Polski.
    ADR_92
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 18 Sie 2010, 09:38
    Miejscowość: Biskupiec
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      S2020005