Kupno samochodu finansowane umową na oklejenie reklamami

05 Maj 2010, 10:03

Drodzy Forumowicze!

Jako, że jestem studentem i nie przelewa mi się zbytnio, a cztery kółka są mi niezbędne, chciałbym zapytać, czy ktoś miał do czynienia z czymś takim jak finansowanie przez agencję reklamową zakupu pojazdu w zamian za udostępnienie go do oklejenia na czas umowny?
Jakie są wasze doświadczenia w jeździe oklejonymi samochodami i współpracą z agencjami reklamowymi? Jakie są warunki takiej współpracy? Gdzie i jak szukać takich ofert?

Pozdrawiam,
DQJ
DonQuijote88
Nowicjusz

Miejscowość: Markowy Zdrój

05 Maj 2010, 11:03

Nie mam w tym kompletnie zadnego doświadczenia ale wydaje mi się że nie ma takiej opcji jedynie ze ty byś kupił za swoje samochód a oni ci płacili za jezdzącą reklame ale chyba kokosów na tym nie ma. Pewnie kilka stów miesięcznie.
Zell
Nowicjusz

Miejscowość: Brodnica

21 Gru 2010, 20:52

Według stron internetowych to działa na zasadzie kredytu - "wykupujesz" samochód z komisu na raty, które spłaca agencja/płaci Ci co miesiąc wysokość rat. W zamian za to Ty dbasz o samochód (czystość) oraz wykręcasz jakieś określone przebiegi (np. 1kkm/m-c). Co jakiś czas masz kontrole liczników.

Hmm... to chyba za fajne jest, żeby było prawdziwe :D Chyba, że np. mamy kredyt w 50 ratach :D
ypsik
Nowicjusz

Miejscowość: B-R-O

05 Lis 2013, 13:21

Witajcie.
Jestem osoba która korzystała z tej opcji i szczerze ODRADZAM OSZUŚCI.
Bierzesz samochód po możliwie podwyższonej kwocie TYLKO Z OKREŚLONEGO KOMISU w kredycie gdzie na dzień dobry jest prowizja banku około 4 tyś do tego kaucja za GPS 3 tyś wliczona w kredyt o której wcześniej Pan Krzysztof Grzymała nawet nie informuje potencjalnych zainteresowanych. A podpisanie umowy kredytowej jest po za bankiem (gdzieś np na mieście).
Po kilku miesiącach szukają pretekstu do wypowiedzenia umowy i zostajesz z wysokim kredytem!