Laguna I

26 Maj 2011, 21:31

Kierownice i galke zmiany biegow mozna kupic za grosze, a wymiana, duzo obniza faktyczny przebieg autka, a z fotelami gorzej. :) Szyby powinny byc wszystkie z tego samego roku.

Warto kupic miernik lakieru, wizyta w ASO to dobre 100zl, a miernik lakieru 150zl. + w przyszlosci sie przyda tez pewnie.

Co do wrazen "nie do konca", bylo do przewidzenia, ze fotele beda kompletnie doje...., nikt takich wiejskich pokrowcow by na nich nie trzymal. Co do rozrzadu, to niech w ASO sprawdza, naciagniecie paska oraz to czy nie ma na nim pekniec, by bylo ladna porazka, nie dojechac z nim do warsztatu po zakupie... mowielem ze ona jest lewa, a ty tym z forum Laguny wiezyles, samochodow ktore maja zalozone pokrowce sie nie oglada. :P

I jak szyba jest 96, w cale nie oznacza ze jest orginalna, bo spokojnie szyba moze byc o rok starsza niz autko, czesto tak sie zdarza, no ale to wszystkie szyby wtedy by byly 95, a nie np tylko 1. Ona moze byc o 1 rok przekrecona, latwo tak samochod przekrecic. Jak przed sprowadzeniem do kraju byl inny rok produkcji i inny rok 1-szej rejestracji, autko moze byc z 1995, a te 94 szyby sa orginalne, a przednia byla wymieniana wlasnie. Tylko znowu wymieniana przednia szyba, czy 1 boczna w cale nie oznacza dzwona, latwo stracic przednia szybe, jazda za wywrotka czy betoniarka chocby, boczna w nocy tez mozna stracic, jak sie ma radio czy cos innego wartosciowego w autku.

Masz przykladowo autko z 95 wlasnie, a data 1-sza rejestracji 96, robisz tak ze w umowie jest tylko data 1-szej rejestracji, a nie ma daty produkcji, na przegladzie mowisz zeby ci wpisal ze jest z 96 roku(wiekszosc wpisze ci tak) i przy rejstracji bedziesz mial date 1-szej rejestracji, jako date produkcji. I tym o to prostym sposobem, przekrecasz autko o 1 rok, kazdy handlarz tak robi. :evil: Moj ojciec jak sprowadzil W210, to sam sie go facet przy przegladzie pytal, czy chce miec na papierze ze produkcji to 1999 czy 2000, wlasnie to od niego wiem, jak to przekrecic w dziecinnie prosty sposob.
Ostatnio edytowany przez Czimi, 26 Maj 2011, 21:47, edytowano w sumie 1 raz
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

26 Maj 2011, 21:46

to co robic:)? jechać na stację diagnostyczną? czy wogóle nie warto ? :mrgreen:

bo nie wiem, starasznie się napaliłem na to auto hehe :)
na stacji wyjdzie jak było klepane itd?
piotr1234543
Początkujący
 
Posty: 67
Zdjęcia: 1
Miejscowość: sulechów

26 Maj 2011, 21:49

Guzik tam, a nie wyjdzie, chyba ze miernikiem lakieru sprawdza, w ASO to sa czesto tacy specjalisci, ze hoho. Najlepiej miernik lakieru kupic, opcja najbezpieczniejsza i wydajesz raz 150zl, a mozesz tym sprawdzic ile ci sie tylko autek podoba, a tak musisz komus wiezyc na slowo. I wtedy tylko do diagnosty jechac zawieszenie sprawdzic, jak motor i itp nie budzi zadnych zastrzezen.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

27 Maj 2011, 08:43

piotr1234543 napisał(a):ale każdy znajomy jak słyszy że chce lagune to to samo.. nie będziesz jęździć, laguna będzie stała w warsztacie....


Ja mam Lagunę i nie narzekam. Nie miałem większych problemów, wymieniam częsci, które w każdym samochodze się wymienia. Silniki v8 są naprawdę mocne. Tylko powiem szczerze, że kombii mi się nie podoba, ale sedan jest spoko. Wygodne samochody. Części też są tanie, z gazem ładnie współpracuje. Polecam Lagunkę. Jeszcze oczywiście wszysko zależy od tego na jaką trafisz.
Lukasz90
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Żyrardów

27 Maj 2011, 10:32

Ja bym jechał na stacje,zawsze to coś pomoże w wyborze a odnośnie elementów to można wymienić na inny i miernik tego nie wykryje.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Maj 2011, 11:08

Ale musi znalezc takiego samego koloru... i w wystarczajaco dobrym stanie, zeby nie trzeba bylo malowac. W ASO tez nie wykryja tego ze np slupek miedzy drzwiami to jedna wielka szpachla, czy inne elementy, majace dosc znaczacy wplyw na bezpieczenstwo, chyba ze beda mieli wspomniany miernik.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

27 Maj 2011, 12:47

No własnie a to jest realne.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Maj 2011, 14:43

Daj sobie spokój z tą Laguną, nakładki na pedały też nie bez przyczyny założone, gałka wytarta na zdjęciu, przebieg duży, jak coś grzebał w kablach i nie powiedział po co to też zaufania nie budzi, rozrząd pewnie do wymiany więc dolicz sobie spokojnie 1 tys, nie napalaj się. Ja bym nawet na stacje tym nie jechał. Pooglądasz z 10 innych aut to zobaczysz, że można znaleźć w dużo lepszym stanie.
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Maj 2011, 15:49

barol91 napisał(a):No własnie a to jest realne.

Ale jak autko dostanie mocniej, to zawsze sie wygina jakis slupek czy inne element ktorego nie wymienisz od tak sobie, a jak ktos wymienil same drzwi czy blotnik to nie ma wiekszego problemu w sumie.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

27 Maj 2011, 15:55

No to ja wiem :razz:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Maj 2011, 16:42

byłem na przeglądzie , w przypadkowym serwisie, sprzedawca nie wiedział do ostatniego momentu gdzie pojedziemy :wink:

mówił ze auto jest bardzo zadbane jak na ten rocznik i nie wymaga jakiś większych nakładów
zalecił wymianę całego rozrządu i sam pokazał mi jakiś wyciek na kanale jakaś uszczelka do wymiany ,


na początku przyszłego tygodnia będę posiadaczem :mrgreen:
piotr1234543
Początkujący
 
Posty: 67
Zdjęcia: 1
Miejscowość: sulechów

27 Maj 2011, 20:53

Rozrząd i tak na starcie musisz wymienić.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012