Laguna MK3 - opinie, najmniej awaryjny silnik i nadaje się pod LPG?

24 Cze 2023, 10:06

Nie no, Kao dobrze opisał typowe bolączki tego modelu, czy tam widać jakąś tragedię? Nie, po prostu trzeba być świadomym.

Co do cen części to faktycznie, ale Renault tanie nie jest, jak to połączymy z hasłem "jak w Lidlu, co tydzień coś nowego" to może zepsuć nerwy.

Z drugiej strony mamy 2.0T i LPG, fajnie jedzie i nie drenuje portfela jeśli chodzi o paliwo.

Do E90 nie porównujmy, błagam :mrgreen:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Cze 2023, 11:08

galakty napisał(a):Z drugiej strony mamy 2.0T i LPG, fajnie jedzie i nie drenuje portfela jeśli chodzi o paliwo.
jak najbardziej, ten sam silnik jest stosowany w Meg2 rs, miałem okazję przez 2 lata często widywać u mnie na warsztacie ale silnikowo bez napraw a kolega używał zgodnie z przeznaczeniem, jedyne co to wydmuchało świece do góry ale to prawdopodobnie ktoś kto świece wymienił gwint zmielił.
Spalanie średnie jeżdżąc często ostro ok 10l, jeżdżąc normalnie ok 8 pewnie wyjdzie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16782
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne