REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):Sprawdzić uszczelniacze zaworowe.
stasiowski121 napisał(a):A dym jakiego koloru ma po zimnym rozruchu?
wolfenstein napisał(a):Ale samochód musi brać olej, jeżeli bierze poniżej 1l /1000 km to nie ma się co przejmować... Nic dziwnego że po 5 tys. wział ten 1l to i tak mało. To nie możliwe żeby przez cały rok zjadł 10ml oleju- wtedy to jest katastrofa bo znaczyłoby że cieknie benzyna do oleju.
PhantomASA1 napisał(a):Dlaczego napisalem by sprawdzić te uszczelniacze?!Robione było tylko przy głowicy ,nic więcej ,przed tym brał oleju mniej ?!To co innego może być jeśli nie uszczelniacze zaworowe?!Następna rzecz to tak jak kolega napisał ,1 l na 5 kkm to nie jest dużo ,mieści się w normie,gdyby brał ci litr na 1000 km to mogłbyś się martwic.Może zmieniłeś styl jazdy ,długie trasy itd.
M;jarecki napisał(a):Skoro bierze olej to musiał przegżać silniki. A to że silnik się poci to w lanosach normalka .Zamiast planować głowicę to taniej by dostał silnik po małym przebiegu
dawidbn napisał(a):Musi byc cos zle zmontowane, bo wczesniej bylo dobrze, a po wymianie czesci zamiast lepiej to jeszcze gorzej niz bylo przetem, dziwne.