LPG do Mercedesa A Klasa 1.6 2008r

04 Gru 2017, 15:06

Cześć,
jaką instalację polecicie do Mercedesa A Klasa 1.6 2008r.? Rocznie przejeżdżam do 70 tys.km, co wg Was sprawdzi się u mnie najlepiej?
gerard941
Nowicjusz
 
Posty: 3
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes A Klasa 1.6 2008r
Paliwo: Benzyna

05 Gru 2017, 20:41

Sprawdzi się przede wszystkim gazownik, który zna się na swojej robocie i dobrze zamontuje, a następnie ustawi instalację. A opcji będzie tyle ilu doradców. Jedni doradzą Staga, inni KME, Lovato czy BRC. Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci poleci jakiś zakład, jeśli nie masz nikogo sprawodzonego.
Funriel
Początkujący
 
Posty: 81
Prawo jazdy: 17 07 1970
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Gru 2017, 23:01

gerard941 napisał(a):Mercedesa A Klasa

Bardzo pracowite auto do montażu, z racji trudnego dostępu pod maską załóż instalację z górnej półki aby nie męczyć się w przyszłości. Sterownik to co monterowi się najlepiej ustawia i montuje dopytaj o wtryskiwacze hecules czy baracuda poproś jeszcze o filtr z odstojnikiem, cały taki zestaw sprawi że auto będzie chodziło prawidłowo na LPG
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Gru 2017, 19:24

Widzę trochę kilometrów rocznie robisz... Więc ja też bym Ci doradził coś żywotnego, żebyś nie jeździł co chwila do gazownika na poprawki. Pytanie kolegów powielę, skąd kolego jesteś? Najlepiej żebyś serwis instalacji też robił u tego gazownika, co założysz instalację... Z żywotnych instalacji Brc Sequent 32 lub P&D.
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

11 Gru 2017, 20:23

Pyreks napisał(a):Brc Sequent 32

Jedno pytanie od jak dawna sprzedawana jest ta instalacja?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Gru 2017, 08:47

Generalnie rynek teraz jest już taki, że nie ma złych instalacji, kwestia tylko doboru dobrego instalatora. Jedno jest pewne, nie ma co oszczędzać na instalacji, dzięki temu będziesz mieć większą pewność, że system będzie bezawaryjny.
Ja mogę Ci napisać co założyłem u siebie, mam Mercedesa A Klasa 2.1 z 2002 r., rocznie robię również około 70 tys.km, więc zyski są ogromne. Jeśli jesteś z Warszawy mogę Ci polecić serwis landirenzo na Łopuszańskiej, ja tam wykonałem swoja instalacje landirenzo omegas. Masz tutaj link do ich filmiku na Yotube, może coś Ci pomoże:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

janosik965
Obserwowany
 
Posty: 1
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes A Klasa 2.1 2002r
Paliwo: Benzyna + LPG
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pogoń za najlepszymi czasami w symulatorze - Formuła E
    Dwaj kierowcy Audi: Daniel Abt i Lucas di Grassi, już 13 stycznia wystartują w trzeciej rundzie bieżącego sezonu Formuły E, która odbędzie się w Marakeszu, w Maroku. Jednak zanim zawodnicy staną na linii startu kolejnego ...
    Wyższy poziom bezpieczeństwa - Dacia Duster
    Duster jest wyposażony w szereg systemów, które przyczyniają się do lepszej ochrony pasażerów. Samochód ma wzmocnioną konstrukcję: nowe podłużnice o większej grubości (+0,2 mm) wykonane ze stali ...

13 Gru 2017, 21:13

janosik965 napisał(a):nie ma złych instalacji

Zdecydowanie się nie zgodzę, na rynku jest sporo dobrych instalacji jednak nie wszystkie, wlosi mogą śmiało się uczyć od Polskich producentów instalacji.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Gru 2017, 10:56

Z tym też można polemizować i się nie zgadzać. Jedni uczą się od drugich. Najpierw to Polacy uczyli się od Włochów, teraz faktycznie jakość się zrównała. Jednak w dalszym ciągu to przede wszystkim włoskie instalacje są montowane w nowych fabrycznie autach.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

17 Gru 2017, 11:11

djkranc napisał(a):Jedno pytanie od jak dawna sprzedawana jest ta instalacja?

Z tego co kojarzę 14r. wcześniej montowali słynne Sequent 24. Ludzie chwalili. Zresztą znam osoby, co robią dzień w dzień na tym rasę i nie narzekają.
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

17 Gru 2017, 12:31

lotek33 napisał(a):Jednak w dalszym ciągu to przede wszystkim włoskie instalacje są montowane w nowych fabrycznie autach.
Tu pewnie są umowy długoterminowe koncernów i dlatego nadal tak jest że włoskie instalacje montują w nowych autach.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Gru 2017, 22:51

Pyreks napisał(a):Z tego co kojarzę 14r. wcześniej montowali słynne Sequent 24. Ludzie chwalili.

Nie prawda sq 32 został zaprezentowany na gas schow w 2015r a do sprzedaży wszedł w połowie 2015r to na jakiej podstawie stwierdzasz że ta instalacja jest żywotna? stary sq24 to zupełnie inna linia która faktycznie cieszyła się dobrą opinią co o 32 nie można już tak powiedzieć.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Gru 2017, 19:50

Bardzo możliwe, że tak jest. Tylko, że takich umów nie podpisuje się pochopnie, bo koncerny mają za dużo do stracenia. A nasze firmy nie mają takiej renomy albo siły przebicia. Albo jedno i drugie
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

25 Gru 2017, 12:47

lotek33 napisał(a):bo koncerny mają za dużo do stracenia

koncerny nie mają nic do stracenia bo każą użytkownikowi wykupić dodatkowe ubezpieczenie na silnik, a polscy producenci instalacji nie mają po prostu "pleców" albo za mały budżet aby odpowiednio "przekonać" jakiegoś prezesa.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Gru 2017, 19:52

Tylko, że jak coś będzie nie tak to jak się jakiś uparty konsument trafi to będzie jak z aferą VW i oszukanymi normami emisji spalin. A co do "pleców" to pewnie masz rację. Choć już raz Stag robił podchody do Mitshubishi, ale skończyło się to szybciej niż się zaczęło.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

27 Gru 2017, 21:11

lotek33 napisał(a):uparty konsument trafi

Konsument jest za mały aby zrobić krzywdę producentowi auta, jak będą chcieli auta będą robić z papieru a gwarancję tak wymyślą że nic nie będzie obejmować. Nie mamy wpływu tak naprawdę na to.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002