
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
specyfika forum, nie zrażaj się, jeśli to jest to forum o którym myślę, to jest to kopalnia wiedzy wszelakie,j tylko trzeba troche "umysł uwolnić"grzegorz95k napisał(a): (wczoraj pisałem na innym forum 4X4 i tam natrafiłem na 3 niemiłych osób które robiły sobie poprostu jaja)
bierzemy młotek wchodzimy pod samochód i napiżdżamy w rame ile wlezie głównie w okolicy mocowania sprężyn (resorów) przekładni kierowniczej (choć tam zwykle lejący się olej konserwuje idealnie) wszystkich wygięć ramy, jak nie daj boże młotek wpadnie nam gdzieś do środka znaczy że ruda zjada rame, a jak zjada to abo rama do naprawy albo na szrot wszystko zależy od miejsca korozji, jeśli rama jest zdrowa od przednich mocowań sprężyn do tylnych mocowań sprężyn przyjmuje się że można ją spokojnie naprawiać jeśli ruda zjadła ramę pomiędzy kółkami, koło mocowań wahaczy to już naprawa będzie droga o ile w ogóle możliwa.grzegorz95k napisał(a): może to głupie ale o co chodzi z obstukaniem ramy mlotkiem?
grzegorz95k napisał(a):Dzięki za wiadomości.A może wiesz gdzie można zbależć dane technicznae do wersji wojskowej?
pocieszny napisał(a):grzegorz95k napisał(a):Dzięki za wiadomości.A może wiesz gdzie można zbależć dane technicznae do wersji wojskowej?
wersja wojskowa technicznie nie różni się od wersji cywilnej prawie wogóle, różnica jest w w nadwoziu![]()
plandeka derma i takie tam
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MERCEDES. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MERCEDES