Mercedes-Benz G 240,250 Wolf

02 Lis 2009, 20:28

Witam wszystkich, Mam pytanko o samochodzie Mercedes-Benz G 240,250 Wolf jest to wojskowy samochód.W tym temacie jestem całkowicie zielony.A interesuje mnie te autko i prosze bardzo o opinie tego samochodu.Z góry dzieki.
grzegorz95k
Nowicjusz

Miejscowość: B-rd

03 Lis 2009, 09:17

bardzo fajne dzielne w terenie auto, 2 blokady robią swoje :wink: słąby silniczek rekompensuje wolnymi przełożeniami w moście, jak na Gwagena całkiem oszczędny :mrgreen: na asfalcie jest to samochód do toczenia jeśli oczekujesz osiągów to się zawiedziesz, styl jazdy emeryt na prochach :mrgreen: za to nie interesuje cię po czym jedziesz :mrgreen: cena zakupu jak i serwisowania na dobrych częściach nei jest mała, to nie jest samochód dla ludzi którzy wszystko chcą zdrutować za 15 złociszy :evil: oczywiście jest wiele zamienników dobrej jakości ale one niestety też kosztują legenda neistety wymaga nakładów, ale serwisowana odpowiednio będzie wozić Twoje wnuki :wink: rozumiem że samochód z lat `80-`90 (najlepsze)
przy kupnie oprócz wszystkiego co w normalnej terenówce trzeba sprawdzić (weź młotek i obstukaj ramę :mrgreen: ) to przyglądnij się dokładnie działaniu blokad :idea: w razie awarii nie są tanie w naprawie a części w zasadzie tylko oryginał :neutral: silnik musi mieć równą kompresję (nawet jak będzie troche niższa niż powinna ale równa na wszystkich cylindrach to jest ok), skrzynia czy szumi (wrzuć N na reduktorze i pomieszaj trochę biegami na postoju wrzuć 3,4,5 posłuchaj czy nie szumią łożyska) blachą się najmniej przejmuj jest najtańsza w naprawie, a że gelenda jest ciężka głównie przez blachę więc nie powinno być źle :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

03 Lis 2009, 16:35