Mercedes w 211

Re: Mercedes w 211

04 Gru 2016, 13:17

Szybki sprawdzian, wejdź na mobile24.de, wybierze E-klasę z rocznika 2002 + benzyna:
[link wygasł]

Na tę chwilę jest 245 ogłoszeń, z tego tańszych niż 21 000zł jest kilka (nieuszkodzonych). Większość aut jest w okolicach ~25 tysięcy złotych i więcej.
Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 3882
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 15:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Mercedes w 211

04 Gru 2016, 13:26

kamilpete napisał(a):Nie chodzi mi o to za ile kupie bo to kwestia indywidualna lecz o całokształt auta

W związku z tym że troszku interesuje się takimi autami to ogólnie odradziłbym Ci zakup MB w211 w tej kasie. Ponieważ nawet jak wyrwiesz coś zdatnego do jazdy to i tak masz mega prawdopodobieństwo że czeka Cię najpierw serwis a potem naprawy... a prawda jest taka że to auto w opcji bida traci max na wartości i każdy pieniążek wydany na serwis/naprawy jest wywalony do śmieci bo i tak później nikt Ci nie zapłaci.
Więc całość historii jak sobie podliczysz to wyjdzie konkretna sumka nijak się mająca do tego co zyskujesz z używania w211 bida edyszyn.

A co do 959 generalnie ręce opadają więc potraktuj jego wypowiedzi jak tu nasz miejscowy folklor :ok:
Żeby nie być gołosłowny to wkleję Ci kilka testerów poglądowych możliwości tego Pana które też dotyczą Twojego auta.


959 napisał(a):Jak kupisz kompresor to bedziesz robil rozrzad za 5k

To jest stwierdzenie dotyczące Twojego auta... natomiast ja Panu 959 zawsze wyłuszczałem cenę rozrządu z robotą w w208 V8 no ale wtedy nasz forumowy znawca MB twierdził ze jest tanio i przyjemnie tak jak w linku poniżej.
Czyli w 1,8 kopr. rozrząd 5k a V8 5razy taniej :ok:
959 napisał(a):Trwałe łańuchy to sa w 6cylindrowych motorach(tam predzej silnik sie skonczy, niz lancuch padnie), w m113 powinno sie go wymienic co 200kkm...
Jesli dobrze pamietam, to lancuch po znizkach kosztuje okolo 600zl w aso

A teraz poniżej wklejam Ci link dotyczący amnezji czyli jak napisałem o problemie rozrządów to Pan 959 zapomniał o jego istnieniu ba nawet konsultował to kierownikiem MB który to potwierdził a to że aż huczy od problemów rozrządowych wielu jednostek to hmmm szczegół. Więc w linku wyżej stwierdza że powinno się go wymieniać a do tego jest tani a w linku niżej tematu nie ma.
959 napisał(a):Daj jakies zrodla na temat tych lancuchow, bo rozmawialem o tym z uzytkownikiem m113, ma 260kkm i pierwsze slyszy o takich rewelacjach.


Podsumujmy 959 w 1,8kompr. rozrząd 5k w m113 czyli V8 600zł taki lajcik... a sam problem raz jest a raz go nie ma... więc jak jest...?????

p.s.

Szanowny autorze :naughty: musisz dozbierać na jakąś fajną wersje w211 bo wybór bida edyszyn ma oznacza koszty nie współmierne do efektóóóów :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4440
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy
    Zdarzenia drogowe będące wynikiem jazdy po spożyciu alkoholu od wielu lat stanowią przekleństwo polskich dróg. Podjęte przez policję działania przynoszą efekty, ale wciąż jest wiele do zrobienia.
    SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy
    Docenione w Europie rewolucyjne silniki Diesla Mazdy zdobyły broniącą się przed olejem napędowym Japonię, a niebawem ruszają na podbój Ameryki. Unikatowe połączenie niezrównanych osiągów i oszczędności ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Moto Piknik - Olsztyn/Dajtki 2009
      Summer Cars Party 2010
      Autosacrum 2006
      VERVA Street Racing - Jordan Grand Prix