Mercedes w 211

Re: Mercedes w 211

04 Gru 2016, 12:17

Szybki sprawdzian, wejdź na mobile24.de, wybierze E-klasę z rocznika 2002 + benzyna:
[link wygasł]

Na tę chwilę jest 245 ogłoszeń, z tego tańszych niż 21 000zł jest kilka (nieuszkodzonych). Większość aut jest w okolicach ~25 tysięcy złotych i więcej.
Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 3945
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Mercedes w 211

04 Gru 2016, 12:26

kamilpete napisał(a):Nie chodzi mi o to za ile kupie bo to kwestia indywidualna lecz o całokształt auta

W związku z tym że troszku interesuje się takimi autami to ogólnie odradziłbym Ci zakup MB w211 w tej kasie. Ponieważ nawet jak wyrwiesz coś zdatnego do jazdy to i tak masz mega prawdopodobieństwo że czeka Cię najpierw serwis a potem naprawy... a prawda jest taka że to auto w opcji bida traci max na wartości i każdy pieniążek wydany na serwis/naprawy jest wywalony do śmieci bo i tak później nikt Ci nie zapłaci.
Więc całość historii jak sobie podliczysz to wyjdzie konkretna sumka nijak się mająca do tego co zyskujesz z używania w211 bida edyszyn.

A co do 959 generalnie ręce opadają więc potraktuj jego wypowiedzi jak tu nasz miejscowy folklor :ok:
Żeby nie być gołosłowny to wkleję Ci kilka testerów poglądowych możliwości tego Pana które też dotyczą Twojego auta.


959 napisał(a):Jak kupisz kompresor to bedziesz robil rozrzad za 5k

To jest stwierdzenie dotyczące Twojego auta... natomiast ja Panu 959 zawsze wyłuszczałem cenę rozrządu z robotą w w208 V8 no ale wtedy nasz forumowy znawca MB twierdził ze jest tanio i przyjemnie tak jak w linku poniżej.
Czyli w 1,8 kopr. rozrząd 5k a V8 5razy taniej :ok:
959 napisał(a):Trwałe łańuchy to sa w 6cylindrowych motorach(tam predzej silnik sie skonczy, niz lancuch padnie), w m113 powinno sie go wymienic co 200kkm...
Jesli dobrze pamietam, to lancuch po znizkach kosztuje okolo 600zl w aso

A teraz poniżej wklejam Ci link dotyczący amnezji czyli jak napisałem o problemie rozrządów to Pan 959 zapomniał o jego istnieniu ba nawet konsultował to kierownikiem MB który to potwierdził a to że aż huczy od problemów rozrządowych wielu jednostek to hmmm szczegół. Więc w linku wyżej stwierdza że powinno się go wymieniać a do tego jest tani a w linku niżej tematu nie ma.
959 napisał(a):Daj jakies zrodla na temat tych lancuchow, bo rozmawialem o tym z uzytkownikiem m113, ma 260kkm i pierwsze slyszy o takich rewelacjach.


Podsumujmy 959 w 1,8kompr. rozrząd 5k w m113 czyli V8 600zł taki lajcik... a sam problem raz jest a raz go nie ma... więc jak jest...?????

p.s.

Szanowny autorze :naughty: musisz dozbierać na jakąś fajną wersje w211 bo wybór bida edyszyn ma oznacza koszty nie współmierne do efektóóóów :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4537
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    "Pudzian" i Actros - Prawdziwy Wojownik i jego Team
    Mariusz "Pudzian" Pudzianowski jest w Polsce i na świecie świetnie znany jako kilkukrotny mistrz World’s Strongest Man, a obecniecnie pięściarz federacji KSW. Nie każdy wie jednak, że prowadzi on również firmę ...
    Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa
    Toyota Prius czwartej generacji już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swą aerodynamiczną sylwetką. I nie jest to tylko subiektywne wrażenie, ponieważ dzięki starannemu zoptymalizowaniu kształtów nadwozia projektantom ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Mazda rim
      Ładowanie samochodu - Seat Altea XL Electric Ecomotive
      Volkswagen Passat, zabudowa bagażnika CarAudio