Mikavi PQ4 DUAL do VW Polo 4

15 Mar 2021, 21:23

Witam wszystkich,
jestem świeżo upieczonym kierowcą (odbiór prawa jazdy w przyszłym tygodniu), ale mam już plany związane z jazdą i mam zamiar sukcesywnie rozjeżdżać się, nie tylko po mieście.
Samochód, którym będę się poruszać to VW Polo z 2003 roku. Jest w bardzo dobrym stanie, bo ma przejechane niewiele ponad 130 tys. km. Nie wchodząc w szczegóły, czy Mikavi PQ4 DUAL to nie będzie zbyt wypasiony system na tego typu samochód? Zrzucam się na pół, więc nie wyjdzie mi dużo więcej niż za w miarę porządny wideo-rejestrator do 500 PLN, szczególnie że są tam dwie kamerki, ale nie wiem, czy nie będzie to stanowić np. zachęty dla potencjalnego złodzieja, który połakomi się na taki sprzęcik nagrywający i nie będzie mieć skrupułów przed uszkodzeniem starego auta. Zależy mi na kamerkach, bo chciałbym przez pewien czas jeździć z naklejonym zielonym listkiem, a wiem, że taka naklejka to też przynęta dla wszelkiego rodzaju oszustów wymuszających ubezpieczenia, a mam też dzieciaka w wieku szkolnym i zależy mi jednocześnie na jego bezpieczeństwie. Pozdrawiam wszystkich!
squealer666
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: ŁDZ/KRK
Prawo jazdy: 08 03 2021

16 Mar 2021, 10:17

squealer666 napisał(a):czy Mikavi PQ4 DUAL to nie będzie zbyt wypasiony system na tego typu samochód?
System kupujesz dla siebie a samochód jest jedynie nośnikiem sprzętu w którym on będzie zamontowany. Moim zdaniem nie tak się na to powinno patrzeć :) Musisz tu zwrócić uwagę na to czy kamerka ma zadowalające parametry które Ci wystarczą. Jeżeli tak to nie ma znaczenia czy będzie ona zamontowana w samochodzie który ma dwa czy dwadzieścia lat.

Jeżeli boisz się zostawić przedni wideorejestrator w samochodzie to możesz go zawsze szybko wypiąć i zabrać ze sobą.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9766
Zdjęcia: 34

16 Mar 2021, 11:46