Mitsubishi Galant GDI

01 Lis 2008, 12:15

Mam problem związany z zaworami z wyżej wymienionym samochodem.
Chodzi o to ,że stukają mi zawory rano po odpaleniu silnika po jakimś czasie jak silnik jest już rozgrzany co dziwne też stukają troszkę mniej chciałbym jeszcze dodać ze sa to zawory hydrauliczne. Auto ma przejechane około 60 tyś KM, jaka jest tego przyczyna?
asd
Smok66
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • 01 Lis 2008, 13:54

    to normalne gdy silnik jest zimny olej jest gestszy i wtedy słychac to bardziej a po rozgrzaniu mniej, a w tych silnikach jest norma ze głosno pracuja
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    01 Lis 2008, 15:08

    Możesz zastosować taki dodatek.Sam go sprawdziłem i działa.
    [link do oferty na Allegro wygasł]
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    07 Paź 2009, 14:53

    Mam galanta 2.0 16v z przebiegiem 193 tys. Kupiłem go jak miał 183 tys. i gość który go sprzedawał wlał mu olej mineralny(wcześniej był pól syntetyk)przejechałem nim ok. 10 tys i na wolnych obrotach zaczynają zawory stukać ale jak go chwile potrzymie na wyższych obrotach to zaworów nie słychać.Czym to może być spowodowane przejściem na mineralny czy już zużyty olej bo jest już czarny.
    tommid26
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    Miejscowość: Strumień
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
      Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...