Moja bryka skończyła 25 lat - warto brać żółte blachy?

30 Paź 2018, 19:26

szpynda napisał(a):a lakier to chyba dość istotna sprawa?
w ogóle nie istotna, ważne żeby kolor został ten sam a powłoka lakiernicza może być i poprawiona 100 razy i nie skreśla to mianowanie zabytkiem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Lis 2018, 16:54

Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź. A zatem wiosną/latem zabieram się za żółte blachy po lakierowaniu.
szpynda
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Malbork
Auto: Mazda MX-6
Silnik: 2.5 V6 164KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

19 Lut 2020, 23:33

Jeśli chcesz na codzień jeździć tym autem to się kompletnie nie opłaca. Myślę, że najlepiej robić żółte blachy jak auta jest naprawdę stare i zabytkowe. Będzie wtedy o wiele więcej warte niż zwykłe bez zółtych blach. Najgorsze jest to ze trzeba mieć aż 75 % oryginalnych części, które czasem bardzo ciężko zdobyć
Daniel1999
Nowicjusz
 
Posty: 5
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dacia Logan MCV
    Model słynący z atrakcyjnej ceny w stosunku do oferowanej przestronności wnętrza, wysokiej niezawodności i praktyczności, zyskał nowy design, nowe osiągi oraz silniki. Nowy Logan MCV – 5-miejscowe kombi – jest ...
    Toyota Avensis Verso (1995–2006)
    Znana również jako Toyota Picnic, Ipsum albo SportsVan, Toyota Avensis Verso doczekała się dwóch generacji. W założeniu była 6- lub 7-osobowym minivanem z dużym bagażnikiem. Samochodem rodzinnym, który ...