W związku z premierą SKODY Citigo, najmniejszego modelu w portfolio marki, producent zaprosił do współpracy pięć blogerek modowo-lifestyle’owych, aby za pomocą sesji zdjęciowych pokazały swój dzień z tym właśnie samochodem. Po zaprezentowaniu wykonanych fotografii na własnych blogach, marka SKODA wyłoniła zwyciężczynię akcji. Została nią Kasia Gorol.
Warunkiem koncepcji stylizacji sesji było uwzględnienie miejskiego charakteru auta. Nagrodą dla autorki najciekawszych fotografii i pomysłów był lipcowy wyjazd do Berlina na profesjonalny plan zdjęciowy ze znaną fotografką Izą Grzybowską oraz zakupy ze stylistą. Efekty zrealizowanej sesji zostały opublikowane w najnowszym numerze dwutygodnika Viva!.
Nawiązanie współpracy miało na celu zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do kobiecej części grupy konsumentów. Sesja na ulicach Berlina podkreśliła miejskie cechy oraz styl najmniejszego z modeli SKODY, a także dała okazję do sprawdzenia jego możliwości. Zwinny i nowoczesny Citigo wywiązał się ze wszystkich postawionych przed nim obowiązków i zaprezentował się od najlepszej strony.
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Moto Session 2017 / relacja Targi Moto Session wpisały się już na stałe do naszego kalendarza i odwiedzamy je regularnie przedstawiając Wam relację zdjęciową z tej imprezy W tym roku Targi odbyły się w pierwszy weekend kwietnia czyli dużo wcześniej ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.