Montaż kompresora / Pasujące swapy

09 Gru 2019, 03:08

Witam.
Mam Forda Escorta mk7 1.6 16V ZTec 1999r
Chciałbym pomajstrowac i jestem ciekaw czy montaż kompresora do takiej jednostki ma jaki kolwiek sens?
Czy lepiej kupic jakiegoś pasującego swapa z lepszej wersji lub innej marki np Honda? I wtedy rzeźbić kompresor.

Zakochałem się w tym samochodzie jest to moje pierwsze autko i myślę ze Escort z dopiskiem "kompresor" na klapie bagażnika będzie hitem


Z chęcią przyjmę porady jaki kompresor warto zamontować na jakim komputerze wystroić itd
Dzikele
Obserwowany
 
Posty: 2

09 Gru 2019, 11:05

Masz zaplecze, umiejętności i jakieś luźne 15 tys zł?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Gru 2019, 21:43

Warsztat jest
Umiejętności sa
Z pieniędzmi gorzej ale nie muszę tego składać na zaraz :)

Brak wiedzy w temacie montażu
Dzikele
Obserwowany
 
Posty: 2

09 Gru 2019, 22:39

Dzikele napisał(a):Z pieniędzmi gorzej ale nie muszę tego składać na zaraz :)
to jak to zrobisz? dziś kupisz kompresor za 2k za miesiąc orurowanie, za pół roku montaż a za rok strojenie? chlopie to nie jest tak uf dorobił uchwyt, założył dłuższy pasek, dał rurkę i tyle, ta operacja wiąże się ze sporymi kosztami i wiecznymi przeróbkami aby coś normalnego z tego wyszło.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Na żywo i zza kierownicy
    Wakacje ze smartfonem w ręce? Dlaczego nie, o ile nie prowadzimy w tym samym czasie samochodu i nie zajmujemy się telefonem bardziej niż tym, co dzieje się na drodze. W przeciwnym razie dekoncentracja za kierownicą może skończyć ...