Niezawodny diesel do 10 tys zl

Niezawodny diesel do 10 tys zl

23 Lip 2012, 21:13

witam

chciałbym kupic diselka do 10 tys zl max. chdzi glownie o niezawodnosc, bo juz mam dsc beznyny z gazem. Zastanawiałem sie nad audi a4 1,9 tdi (110km), mercedes w210 w niezawodnym silniku 2,9 td, t4 multivan 1,9 td, passat b5 19tdi. roladalem sie na allegro troche a4 byly ladne 1998r. ladny lakier 192 tys km i wytarty fotel kierowcy. Wydaje mi sie ze przy tym przebiegu fotel powinien byc caly. Podsumowujac najlkepiej mi sie podoba multivan ale sa to stare roczniki za te pieniadze przewaznie 1993r, ale znowu busy t4 charakteryzuja sie niezawodnoscia jak i mercedes ale czesci do tego ostatniego sa drogie. Peoszę o radę, a moze inne wasze sugestie. Mowie z gory ze francuzy fiaty i ople odpadaja no chyba ze z ople z silnikeim isuzu.
tomijunior
Początkujący
 
Posty: 90
Rejestracja: 03 Mar 2009, 23:04
Miejscowość: Toruń

Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

23 Lip 2012, 21:40

Ta A4 tych 192tys na bank nie będzie miała! Nie kieruj się w większości wypadków przebiegiem. Szczególnie w niemcach będzie nabite w 10-15letnim samochodzie ponad 300tys
:)
Turson
Nowicjusz
 
Posty: 32
Rejestracja: 04 Paź 2009, 20:19
Miejscowość: Łódź
Prawo jazdy od: 31 05 1912

Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

23 Lip 2012, 22:13

Poleciłbym Ci cokolwiek z SDI, ale śmiem wątpić, że znajdziesz coś z tym silnikiem za te pieniądze. Dozbieraj 12 tys. zł i szukaj chociażby Golfa z SDI.
Offro
Początkujący
 
Posty: 153
Rejestracja: 10 Wrz 2011, 11:57

Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

23 Lip 2012, 22:21

Szukasz niezawodnego diesla za 10tys. zł a ominąłeś jedyny silnik z tamtych czasów równie trwały jak Mercedesowskie wolnossące diesle czyli legendarny 1.9 D montowany w Peugeotach i Citroenach.
To właśnie jego bym szukał, 1.9 TD w T4/Multivanie jest tragicznie awaryjny a 1.9 TDI na pompie jest ok, pełno zamienników a i trwałość przyzwoita, silniki w Mercedesie bardzo trwałe ale te samochody maja zazwyczaj cięższe życie niż inne dlatego szukałbym Peugeota/Citroena tym bardziej, że w przeciwieństwie do Mercedesó w ogóle nie mają problemu z korozją.
Jak to mówią "bez gwiazdy nie ma jazdy" i "ustaw prąd, ropy zalej a Peugeot(peżo) pojedzie dalej" bezawaryjność tych aut nie bez powodu jest przysłowiowa.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

09 Sie 2012, 11:18

witam,
na allegro moja uwage zwrócił w 210 w silniku 2,9td przebieg 310 tys km oraz passat poniżej są linki do tych samochodów. Proszę Was o opinie
[link wygasł]
[link wygasł]
tomijunior
Początkujący
 
Posty: 90
Rejestracja: 03 Mar 2009, 23:04
Miejscowość: Toruń

Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

09 Sie 2012, 17:53

Passat z 98r w dieslu z przebiegiem 217tys ? :mrgreen:

ojciec kupil 3 letniego tdi z przebiegiem 155 000

Jedz z kims kto sie bardzo dobrze zna, i niech oceni to i tamto. Bo ze zdjeci nikt ci nie powie czy jest w dobrym stanie czy tez nie

Jesli trafisz na zadbanego to pojezdzisz, ale oto bardzo ciezko.
dawid551
Początkujący
 
Posty: 237
Rejestracja: 29 Mar 2009, 09:31
Miejscowość: Śląskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [VAN-B] A2 1,6 / Fusion 1,6 / Musa 1,4 / Meriva A 1,6 / Modus 1,4 [VAN-B] A2 1,6 / Fusion 1,6 / Musa 1,4 / Meriva A 1,6 / Modus 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - Van segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 100KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A2 1,6 FSI - 115KM - Ford Fusion ...
    Zabici bez zaiętych pasów Zabici bez zaiętych pasów
    Aż 50% ofiar śmiertelnych na autostradach w Austrii, a ponad 60% w Belgii nie miało zapiętych pasów w momencie wypadku. Pasy bezpieczeństwa są efektywnym elementem dającym kierowcy i pasażerom bezpieczeństwo podczas ...

  • Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    09 Sie 2012, 19:21

    ok dzieki kolego, ogolenie to chodzi o to ze sie waham czy lepiej mercedesa kupic czy wlasnie pasata jakiegos, octawie. Merdedes chyba jest bardziej bezawaryjny niz taki pasat ale za to silnik 2,9 TD to swoje tez spali podczas jazxdy
    tomijunior
    Początkujący
     
    Posty: 90
    Rejestracja: 03 Mar 2009, 23:04
    Miejscowość: Toruń

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    09 Sie 2012, 20:32

    fabia 1.9 sdi wolna ale nie ma co sie psuc
    Nethan
    Początkujący
     
    Posty: 124
    Rejestracja: 04 Sie 2012, 12:52
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 01 01 2009
    Auto: s4
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    09 Sie 2012, 20:37

    w210 bym sobie odpuscił,to wieczne problemy z korozją,w tym modelu bardzo dużo dopłacamy za znaczek.
    Ja własnie celował bym w takie auta jak octavia,astra
    W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
    vwmaniak
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 806
    Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
    Miejscowość: Za górami za lasami ;)

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    09 Sie 2012, 20:46

    do 10 tysi to moze kupic padło a nie octavie w dieslu ;p astre juz tak, najlepiej z silnikiem isuzu.
    Nethan
    Początkujący
     
    Posty: 124
    Rejestracja: 04 Sie 2012, 12:52
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 01 01 2009
    Auto: s4
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    10 Sie 2012, 17:29

    a co sadzicie o passacie b5 2,5 tdi (150km). czy te silniki sa wytrzynałe? Maja one bogate wyposazenie, tylko, ze spalanie w takich pasatach to pewnie z 10l na 100. czy to ten sam silnik co jest awaryjny w audi A6?

    przyklad passacika: [link wygasł]
    tomijunior
    Początkujący
     
    Posty: 90
    Rejestracja: 03 Mar 2009, 23:04
    Miejscowość: Toruń

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    10 Sie 2012, 17:34

    To te same silniki co w A6. Średnia klasa auta, wysokie koszty serwisu. Awaryjny i niepolecany motor. Stąd też niskie ceny mocno wyposażonych wersji samochodów z tym TDI. Wersja 180KM jest troche poprawiona ale to nadal "nie to" na tle świetnych 1.9. Generalnie drugie 2.0TDI na pompowtryskiwaczach jeśli chodzi o koszty i niezawodność. Troche też można poczytać na internecie http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=48075
    A do Audi A6 2.5TDI V6 czytałem kiedyś na autocentrum w opiniach, że rozrząd z wymianą kosztuje 1800zł. Sporo jak na ponad 10-letnią limuzynę.
    Longhorn
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 355
    Zdjęcia: 518
    Rejestracja: 27 Cze 2010, 14:45
    Miejscowość: pdk
    Auto: Toyota Corolla E12 FL
    Silnik: 1.4 VVT-i 97KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2006

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    10 Sie 2012, 17:44

    Ok dziekuję kolego za wyczerpującą opinie, tak więc odpuszczam sobie ten silnik.Mam jeszce na oku forda mondeo mk3 2,0 TdCi (130km), slyszalem od mechanika, ze te sa awaryjne te silniki i paliwozerne. ponizej wlasnie ten fordzik co mi sie spodobal
    [link wygasł]
    tomijunior
    Początkujący
     
    Posty: 90
    Rejestracja: 03 Mar 2009, 23:04
    Miejscowość: Toruń

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    10 Sie 2012, 18:58

    TDCI są wrażliwe na jakość paliwa http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/si ... z-LPG.html
    Longhorn
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 355
    Zdjęcia: 518
    Rejestracja: 27 Cze 2010, 14:45
    Miejscowość: pdk
    Auto: Toyota Corolla E12 FL
    Silnik: 1.4 VVT-i 97KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2006

    Re: Niezawodny diesel do 10 tys zl

    10 Sie 2012, 20:15

    silnik w Mondeo o ktorym mowisz nazywany jest niby tdci ale to nie jest tdci, to fordowska lipa, tdci sa dobre ze wspolpracy z PSA czyli od 04'r np w focusach 2.0tdci 136 km , te w mondeo to lipa,

    chłopie szukasz niezawodnego diesla wiec wybij sobie z głowy diesle z comonrail, z dwumasem i najlepiej turbina ;) wybierz silnik sdi ewentualnie np w starych golfach mk3 miales samo Td, w najgorszym przypadku kup z sama Turbina, jak juz musi byc mondeo to kup tego 115km 1.9 bec bezposredniego wtrysku, a najlepiej zrob jak mowie i kup fabie 1.9 sdi lub golfa mk IV sdi
    a jakies passaty 2,5 i inne trupy z cofanym przebiegiem o 500k sobie daruj ;)
    Nethan
    Początkujący
     
    Posty: 124
    Rejestracja: 04 Sie 2012, 12:52
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 01 01 2009
    Auto: s4
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda