Absolutnie niezawodny diesel do 8 tys

15 Mar 2014, 12:25

Witam chcę kupić niezawodnego diesla, taniego w utrzymaniu, z łatwym dostępem do tanich części. Myślałem o Audi 80 1.9 TDI 90km lub Corolla E11 2.0 D4D 90 km jednak Toyota bedzie miała chyba gorszą blachę i droższe części. Co o tym sądzicie? Ewentualnie do tych 9-10 tys maxymalnie. Czekam na propozycje :)
dany1994
Nowicjusz
 
Posty: 36
Auto: Nie mam
Paliwo: Diesel

15 Mar 2014, 12:35

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] to absolutnie niezawodny diesel. Jest ekonomiczny, prosty z tanimi częściami i do tego bardzo tanio w zakupie.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

15 Mar 2014, 12:39

W tym budżecie to zobacz na Audi A6 C4 2.5 TDI. Poza tym Avensis I.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Mar 2014, 12:43

2,5 TDI to przecież katastrofa.
dany1994
Nowicjusz
 
Posty: 36
Auto: Nie mam
Paliwo: Diesel

15 Mar 2014, 12:46

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem... 2.5 TDI a nie 2.5 V6 TDI który był montowany w Audi A6 C5 a nie C4.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Mar 2014, 12:55

A to serdecznie przepraszam :) Jednak 2.5 to będzie chyba dla mnie za duży motor, A6 za dużym samochodem, Max wielkością A4, 80, Octavia. Wspomniałem o 80 bo wolę dać więcej za starszy samochód ale być pewnym tego co kupiłem :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam.
dany1994
Nowicjusz
 
Posty: 36
Auto: Nie mam
Paliwo: Diesel
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...
    Adaptacyjne światła AHS (2012)
    Opracowany przez japońską markę Lexus, system adaptacyjnych świateł drogowych AHS (Adaptive High-beam System) pozwala maksymalnie wykorzystać moc świateł drogowych, nie oślepiając innych użytkowników drogi. To rozwinięcie ...

15 Mar 2014, 12:58

Seat Toledo II 1.9 tdi
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

15 Mar 2014, 14:49

Jeśli Audi 80 to ja dorzuce VW Passata B4.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Mar 2014, 15:19

Absolutnie niezawodny diesel do 8 tys

SDI

traktor, ale coś za coś
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

15 Mar 2014, 15:49

sdi to tylko do miasta.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Mar 2014, 16:10

Pytanie gdzie będziesz jeżdził tym autem? Jaki planujesz roczny przebieg?
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

15 Mar 2014, 16:47

Roczny przebieg niewielki w granicach 6-8 tys. Głównie krótkie trasy do 30 km raz na jakiś czas ponad 200km. Chodzi mi o to żeby było jak najmniej usterek a w przypadku ich wystąpienia nie wyrzucać strasznie dużo pieniedzy.
dany1994
Nowicjusz
 
Posty: 36
Auto: Nie mam
Paliwo: Diesel

15 Mar 2014, 16:56

6tys rocznie to ja Ci życze powodzenia w bezawaryjności diesla,co z tego że części może i będziesz miał tanie jak auto non stop będzie nawalało i nie pisz że diesel spali mniej bo w Twoim przypadku wcale tak nie będzie.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

15 Mar 2014, 17:04

TFSI napisał(a):nie pisz że diesel spali mniej bo w Twoim przypadku wcale tak nie będzie.

co z tego że części może i będziesz miał tanie jak auto non stop będzie nawalało

Bzdura . Totalna.
Użytkowałem w identyczny sposób(drugie auto w domu) AFNa 110 KM ze zmianną geometrią i z dwumasą . Żadnych awarii .
Spalanie w trasie 4,3 w mieście( w korkach) Max 7
Nie powielaj stereotypów .

Tylko inny problem już w tym że zadbane tdi'ki na pompie wtryskowej cholernie się cenią.
Ale myśle tą 90 konną wyrwałbyś spokojnie w tej kwocie w jakiejś tańszej budzie.
Jest bez koła dwumasowego i ma turbo bez zmiennej geometrii . Czyli nie pójdzie ci dwumas ani nie nie zapieką ci się kierownice w turbinie .
Ostatnio edytowany przez Magda93, 15 Mar 2014, 17:12, edytowano w sumie 1 raz
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

15 Mar 2014, 17:11

Z 4-letniego doświadczenia użytkowania Toledo II potwierdzam opinię powyżej. Użytkuję auto w podobny sposób i naprawdę trzeba się postarac żeby przekroczyc 6l on/100km. Silnik 110 KM AHF
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015