Nissan Patrol GR Y60/61

26 Sty 2010, 21:11

Hehehehe nie ma to jak fachowa porada min słów max treści. Dzięki :grin:
Rzeczywiście jesteś pocieszny :mrgreen:
Stiopa
Aktywny
 
Posty: 263
Miejscowość: Poznań

31 Sty 2010, 01:32

a może V8 diesel
wejdz tam oni ci pomogą karlowicz4x4.pl
Ostatnio edytowany przez Michau777, 01 Lut 2010, 00:33, edytowano w sumie 1 raz
Michau777
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: blisko wawy

31 Sty 2010, 11:22

Michau777 napisał(a):a może V8 diesel
wejdz tam oni ci pomogą www.karlowicz4x4.pl
ooo Igorowe silniki :mrgreen: :mrgreen:
kolego Michale czy wiesz z jakimi kosztami wiąże się taka przeróbka?? :mrgreen: pomijając juz fakt dostępu części do tych silników i serwisu :mrgreen:

BTW te silniki są z demobilu z Hamerykanskiej armii :mrgreen: lżejszy od 4,2 o 20 kilo :mrgreen: a w Australii nie taki znany i lubiany jak autor pisze, więcej jeździ tam zmot z japońskimi V6 pod maska niz z tym amerykańskim klekotem,
ogólnie silniczek bardzo fajny ale zakładając go do Patrola który miał silnik 2,8 od razu musimy wrzucić koła 37 cali albo zwolnić mosty :mrgreen: pomijając fakt że skrzynia manualna z Y60 5cio biegowa rozczepie na m sie bardzo szybko :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

31 Sty 2010, 22:07

Jeśli mowa o dużych kosztach przeróbek to przeglądając alledrogo natknąłem się na takie coś
[link do Otomoto wygasł]
Chyba na początku tematu coś o tym skrobnąłem.
Stiopa
Aktywny
 
Posty: 263
Miejscowość: Poznań

31 Sty 2010, 22:36

za 25 + samochód masz oryginalnego GU3 z silnikiem TD42T nissana bez żadnych przeróbek i kombinacji
a nie klekotem z tojtoja który kulturą pracy przypomina sieczkarnie :mrgreen: to po co się ograniczmy do tojoty taniej włożyć 3 litrowego turbodiesla z mercedesa, mechaniczny silniejszy bardziej kulturalny, a części wszędzie dostępne. a tak przy okazji małe pytanie który silnik w Y61 chcemy zastępować bo jak 2,8 to całkowita porażka :mrgreen: przy okazji silnika trzeba zmienić zawieszenie, przełożenia w mostach, pomijając problemy z elektryką i elektroniką która steruje niektórymi czynnościami naszego Patrola :wink:
żeby nie było że jestem kategorycznym przeciwnikiem zmiany silnika ale chyba koledzy nie zdają sobie sprawy z kwot jakimi operujemy przy takiej zabawie te 25 tysi to jedynie początek :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2010, 13:11

6.7 V8 silnik diesla, produkcja Cummins, zastosowanie w Dodge Ram, silnik pracą nie przypomina sieczkarni jak pisze @Pocieszny ale jest z traktora i Dodge na tym jeżdżą. Ogólnie silnika 2.8 td nie warto z Patrola ruszać.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1908
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault Arkana - hybrydowa koncepcja i 5 gwiazdek w testach Euro NCAP
    Nowe Renault Arkana to samochód o unikatowej, hybrydowej koncepcji. Nowy model zrywa z tradycyjnymi kanonami, co nie oznacza, że idzie na jakiekolwiek ustępstwa w kwestii bezpieczeństwa. Wręcz przeciwnie – w ...
    Jak kupić auto - kilka przydatnych wskazówek
    Zakup samochodu to ważna inwestycja, wymagająca namysłu. Przyszli właściciele nowych czterech kółek niejednokrotnie stają w takich momentach przed wielkimi dylematami, które nie sprowadzają się tylko do wyboru ...

  • 01 Lut 2010, 14:45

    pisałęm o tojotowym :D a oferowane 6,2 i 6,5 to nie są te z dodga :mrgreen:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6650
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)

    01 Lut 2010, 17:03

    Wiem wiem pocieszny, nie opłaca się wymieniać silnika, ale tak wkleiłem bo widzę że poruszyłem temat w którym każdy coś wtrąca od siebie.
    I tak człowiek zdobywa wiedzę :mrgreen:
    Stiopa
    Aktywny
     
    Posty: 263
    Miejscowość: Poznań

    01 Lut 2010, 17:25

    pocieszny napisał(a):pisałęm o tojotowym :D a oferowane 6,2 i 6,5 to nie są te z dodga :mrgreen:
    Wiem że 6.2 i 6.5 to nie są Dodga, ale 6.7 V8 tak, produkuje je Cummins i wsadza do traktorów a Dodge do Rama :mrgreen:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1908
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    01 Lut 2010, 17:25

    ale jeśli mówimy o 3,0 to zupełnie zmienia postać rzeczy :mrgreen:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6650
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)