REKLAMA
NISTEC jest jedynym w swoim rodzaju konkursem w branży motoryzacyjnej oceniającym przede wszystkim poziom wyszkolenia technicznego kadry serwisowej Sieci Nissana i stworzonym w celu uznania i doskonalenia profesjonalizmu ekip technicznych Nissana.
W tegorocznej edycji NISTEC 2012 główne laury zwycięstwa przypadły dwóm Polakom z Sieci Nissana:
- Sławomir CZARNECKI zwyciężył w kategorii "NISTEC Jakość Pracy" (Quality of Work).
- Dominik KRAJEWSKI zajął 2 miejsce w kategorii "NISTEC Srebrny Medal w Europie" (Silver Award European Final).
Technicy, którzy w konkursie NISTEC osiągają dobre wyniki, charakteryzują się wyjątkowym poziomem wiedzy, posiadają umiejętności oraz talent do naprawy samochodów, a to wszystko przekłada się bezpośrednio na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi i troski o Klienta. Konkurs składał się z 4 zadań praktycznych: Silnik, Klimatyzacja, Elektryczne Szyby i Inspekcje Przeglądowe (PDI) oraz oceny z teoretycznego testu 30 pytań. W samochodzie były specjalnie spreparowane usterki i każdy uczestnik musiał usterkę zdiagnozować, ustalić przyczynę i naprawić zgodnie z procedurami serwisowymi Nissana.
W konkursie brało udział 53 techników z całej Europy, a region Europy Centralnej reprezentowało 6 osób (3 z Polski, 2 z Węgier, 1 ze Słowacji). W ramach konkursu NISTEC przyznawanych jest 6 nagród:
- NISTEC Złoty Medal w Europie;
- NISTEC Srebrny Medal w Europie;
- NISTEC Brązowy Medal w Europie;
- NISTEC Bezpieczeństwo Pracy;
- NISTEC Jakość Pracy;
- NISTEC Szybkość Pracy;
Dzięki zdobyciu dwóch z 6 głównych nagród NISSAN Sales Central & Eastern Europe stał się najbardziej utytułowaną organizacją tegorocznej edycji NISTEC, co świadczy o jakości szkolenia i wsparcia technicznego w regionie.
POLECAMY Co to jest NISTEC?
źródło: Nissan