Nowy Lexus IS -250, 300h- przedni spojler czy nie za nisko?

11 Gru 2014, 18:15

Wiem, ze moze grono uzytownikow Lexusa IS- III czyli IS-250 lub IS-300h nie jest zbyt liczne i/lub aktywne, ale moze ktos sie spotkal

Czy nie macie problemow z niskim przednim spojlerem

a/ wjezdzajac na kraweznik

b/ przy sniegu,

c/ w jakis innych podobnych sytuacjach

Ewentualnie jakies opinie/sugestie
HalfPrisoner
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 0- 6-1973
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Lexus IS250 Mondeo III
Silnik: 2,5 l 207 2 l 145 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

20 Gru 2014, 12:11

Porównywałem kiedyś tą wysokość między IS250 a Civicem UFO w wersji Type S i praktycznie nie było różnicy. Trzeba poprostu uważać przy parkowaniu, albo parkować tyłem do krawężnika tam mamy większy prześwit ;)
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Gru 2014, 00:40

ale jezdziels przez jakis czas czy tylko jedno lub kilkurazowo miales okazje testowac ?
HalfPrisoner
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 0- 6-1973
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Lexus IS250 Mondeo III
Silnik: 2,5 l 207 2 l 145 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

21 Gru 2014, 00:49

Jeździłem UFO przez około dwa tygodnie i jak parkowałem przodem to starałem się delikatnie dojeżdżać do krawężników chyba że widziałem że jest on na tyle niski że dojadę do niego bez problemu kołami. Raczej nie traktowałem tego jako problem. Aktualnie też czasem używam tego autka.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

02 Sty 2015, 22:02

To dolaczylem do grona :mrgreen:
HalfPrisoner
Początkujący
 
Posty: 117
Prawo jazdy: 0- 6-1973
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Lexus IS250 Mondeo III
Silnik: 2,5 l 207 2 l 145 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

30 Lip 2016, 09:56

IS 3generacji ma z przodu w najniższym punkcie elastyczny kawałek gumy, który "wyczuwa" przeszkodę zanim zacznie szorować zderzakiem. Choć kilka szram mam.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi przetestuje koncepcję centrum szybkiego ładowania
    Audi kontynuuje swoją transformację w kierunku dostawcy zrównoważonej mobilności segmentu premium. Do roku 2025 marka planuje zintensyfikować swoje działania, oferując szeroką gamę ponad 20 modeli z napędem w pełni ...
    Hybrydowy Yaris hatchback
    Wraz z premierą Yarisa czwartej generacji rozpoczyna się nowa epoka dla tego modelu. Nowy hatchback to na tle poprzednich generacji prawdziwa rewolucja. Jednocześnie jednak świetnie się wpisuje w historię miejskiej Toyoty. ...

  • 04 Sie 2016, 10:53

    A zalozyles czujniki z przodu ?

    I czy pomagaja- jesli masz

    Ewentualnie jakies inne sugestie ?
    HalfPrisoner
    Początkujący
     
    Posty: 117
    Prawo jazdy: 0- 6-1973
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Lexus IS250 Mondeo III
    Silnik: 2,5 l 207 2 l 145 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna

    13 Sie 2016, 16:25

    IS300h ktorego uzytkuje ma wprawdzie czujniki z przodu i tylu ale w zaden sposob nie chronia one przed otarciami dolem zderzaka o krawezniki, ktore sa ponizej zasiegu ich dzialania. Do niedawna moj partner tez uzytkowal IS300h w kompletacji F Sport (moj to Elegance) ktora nie dosc, ze jest nizej zawieszona, to jeszcze sam zderzak ma inny ksztalt co skutkuje tym, ze w najnizszym miejscu roznica w odleglosci miedzy owym punktem o podlozem jest w F Sporcie mniejsza o ponad 3 centymetry. Po polsku - F Sport ma o 3 centymetry mniejsza tolerancje na krawezniki. Na szczescie oprocz czujnikow dzwiekowych moj partner mial w wyposazeniu kamere 360 stopni ktora jest jedynym znanym mi fabrycznym rozwiazaniem problemu. Dzieki niej mozna bardzo precyzyjnie dojechac do kraweznika na przyslowiowe zyletki. Z uwaga, aby kierowac sie wzrokiem a nie sluchem (niskie przeszkody sa dobrze widoczne ale o mozliwosci kontaktu z nimi nie ma ostrzezenia dzwiekowego).
    EVOna
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 49
    Auto: Lexus IS300h
    Silnik: 2AR-FSE
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2014

    16 Sie 2016, 19:04

    Dzieki

    To jest faktycznie odpowiedz.

    A jaka to kamerka jest i ile kosztowala?
    HalfPrisoner
    Początkujący
     
    Posty: 117
    Prawo jazdy: 0- 6-1973
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Lexus IS250 Mondeo III
    Silnik: 2,5 l 207 2 l 145 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna