Ocena Audi A4 B8

19 Kwi 2017, 19:06

Witam, Nadszedł czas na zmiany a mianowicie na nowe autko dużo się zastanawiałem miało być BMW Seri 5 ale w końcu padło na audi a4 b8 interesują mnie tylko silniki diesla na oku mam dwa modele 2,7 TDI 190km i 3,0 TDI 240km chciałbym posłuchać waszych opinni na temat tych dwóch modeli.
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

19 Kwi 2017, 19:23

Budżet? 2.7 TDI będzie drogie w utrzymaniu, a 3.0 TDI jeszcze droższe.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Kwi 2017, 20:52

Budżet tak 45/50 maks liczę się z tym że utrzymanie nie będzie takie tanie ... No ale cóż coś za coś samochód planuje ściągać z Niemiec
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

20 Kwi 2017, 07:25

Jak wymienisz rozrząd za 5k i drugie 5 włożysz we wtryski, które zaniedbane mogą wypalić dziurę w tłoku, to gdzie tu oszczędności na spalaniu ;) Ogólnie silnik był dobry jak nowy, teraz to skarbonka.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2017, 12:02

To może inaczej który z tego modelu silniki diesla są w miarę w utrzymaniu ?
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

20 Kwi 2017, 12:20

Żaden używany nowoczesny diesel nie będzie tani w utrzymaniu, niezależnie od marki. Jak diesel to wyłącznie nówka z salonu - te nowoczesne lubią mścić się na kolejnych właścicielach za zaniedbania ich poprzedników.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak działa układ chłodzenia w samochodzie?
    Układ chłodzenia w samochodzie ma za zadanie utrzymać silnik przy optymalnej temperaturze pracy tak aby zapobiec jego przegrzaniu. Z czego składa się układ chłodzenia w samochodzie? - pompa wody, - termostat - czujnik temperatury ...

20 Kwi 2017, 14:16

W A4 B8 ch...a wie czego się czepić, bo 1,8TSI i 2,0 TSI mają wpadkę z pierścieniami tłokowymi (droga naprawa), 2,0TDI do końca 2009r. ma wadliwą pompę olejową (choć słyszałem coś o łuszczącej się pompie wtryskowej w jakiejś partii), a 2,7 i 3,0 TDI są bardzo drogie w serwisie.

Ja jedynie ryzykowałbym TSI po lifcie lub 2,0 TDI po 2010r. (ale weź takie znajdź w dobrej cenie i stanie)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2017, 17:08

Poza 2.0 TDI CR nie brałbym pod uwagę żadnego silnika w tym aucie. Jeśli byłaby to wersja z wadliwą pompą to od razu ją wymieniasz. A najlepiej rozejrzeć się za innym autem.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002