Bartolekk napisał(a):Jakbyś nie kupował najtańszych śmieci na handel to byś miał troszkę inne podejście.
Tak wiem moje s4 b7 miało 75k.km. a s8 v10 miało pewnie z 40k.km. do tego potem trafiły pod strzechę moich kolegów więc dziwnym trafem kazdy z nich miał takie same spostrzeżenia. A do tego nie kupowałem ich na handel tylko było naturalną sprawą że najpierw słuchasz mitów a potem je weryfikujesz. Do tego mam teraz kilka V8ek może fizycznie nie moje ale używam ich więc chłopczyku nie mów mi która v8 jak jedzie.
Bartolekk napisał(a):No i widzę duch hipokryzji który sam na poprzedniej stronie proponował 3,0 TDI po "czipie"...juz zapomniałeś? czy na tyle jesteś nonszalancki że Twoje propozycje są ok a innych nie
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem dzieciaku... temat tyczył się a6c6 i małego budżetu oraz tego że autor sam dłubie.
A 3,0tdi akurat w porównaniu do kiblowatego V8 jest może nie idealną opcją ale godną przemyślenia.
I jeszcze rozumiem ktoś ma 30-40k.jest miłośnikiem marki i chodzi tylko o sam fakt posiadania pod maską v8 no ale chyba tak nie jest.
Dlatego pytałem autora tematu czego oczekuje od auta...
Fusion szukaj coś w tą stronę. Wydasz pewnie z 10k dodatkowo ale rozłożysz sobie na raty a do tego sporo sam zrobisz.
Odczujesz fajnie jadące V8.
No i świeżo wygląda.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]