Ocena auta z ogłoszenia A6 C6 4.2 BAT

24 Kwi 2020, 10:25

Fusion napisał(a):A jaki silnik jest warty uwagi, jeżeli chodzi o bryłę a6 c6 ? Tak aby nie wpędzić się w koszta, jak w tym przypadku.
F


2,0 TFSI
z diesli 2,0 TDI CR

tylko musisz patrzeć na ceny bo za 18 tys to raczej A6 C5..


szybki napisał(a):Po to żeby czuć walnięcie z Nm, mieć bezawaryjność a niestety w przy tym silniku nie masz ani jednego ani drugiego. Do tego spalanie jak w czołgu w 100% nie adekwatne do wrażeń.
Gdzie takie coś można wyczytać? bo akurat znam 2 osoby które maja 4,2 V8 (nie fsi) i Twoje wyczytane bajki nie pokrywają się nawet w 2%...
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 417
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Volkswagen Golf V GTI
Silnik: 2,0 TFSI 200@246 PS
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

24 Kwi 2020, 10:41

Spalanie 20L lpg jeszcze jestem w stanie przełknąć

Niestety ale diesel odpada, najeździłem się już dieslami, wiem, że moment obrotowy, turbo i małe spalanie, do tego chip i 30% mocy więcej, ale teraz czas na PB + lpg :)
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

24 Kwi 2020, 10:44

No to w tej cenie nic innego nie kupisz więc bierz i grzebaj
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13500
Zdjęcia: 95
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: e36, M3, C5 x7

24 Kwi 2020, 11:25

Bartolekk napisał(a):Gdzie takie coś można wyczytać? bo akurat znam 2 osoby które maja 4,2 V8 (nie fsi) i Twoje wyczytane bajki nie pokrywają się nawet w 2%...

Jest to podstawowy zarzut ludzi świadomych... powtarzany między innymi na forach ałdi.
A jak byś słyszał o przypadku wkur...wionego klienta ma s4 który przyjechał bmw v8 chcącego pokroić siekierą
Pana w komisie to chodziło o moje audi i komis kolegi :D
I w odróżnirniu od Ciebie miałem v8 ki tego koncernu którymi jeździłem.
Bartolekk napisał(a):2,0 TFSI
z diesli 2,0 TDI CR


Ktoś szuka v8 a tu 2,0tdi wirus dopadł czyjąś głowę :D
Fusion napisz czego potrzebujesz od auto to może oszukamy przeznaczenie :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 8118
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Kwi 2020, 11:47

Do 20 tys.pod LPG to będą starsze auta, np.:
Audi A6C5
Ford Mondeo MK3 ST220
Lexus GS 300
Mercedes W203 C230K/C320
Saab 9-3 2.0T
Volvo S60 2.3/2.4 T5
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7019
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

24 Kwi 2020, 11:53

szybki napisał(a):I w odróżnirniu od Ciebie miałem v8 ki tego koncernu którymi jeździłem.

Jakbyś nie kupował najtańszych śmieci na handel to byś miał troszkę inne podejście.
No i widzę duch hipokryzji który sam na poprzedniej stronie proponował 3,0 TDI po "czipie"...juz zapomniałeś? czy na tyle jesteś nonszalancki że Twoje propozycje są ok a innych nie?
A nie zapomniałem autor szuka V8 to 3,0 TDI 6 cylindrowe to "prawie to samo".
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 417
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Volkswagen Golf V GTI
Silnik: 2,0 TFSI 200@246 PS
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault Kangoo Van E-TECH Elektryczne - zasięg, tryby jazdy
    Od 2011 roku Renault jest pionierem i niezaprzeczalnym liderem na rynku elektrycznych samochodów dostawczych w Europie. Od debiutu rynkowego pod koniec 2011 roku Kangoo elektryczne zyskało uznanie blisko 70 000 klientów ...
    Renault Kangoo Z.E. - elektryczny samochód użytkowy
    Zaprezentowane po raz pierwszy na Salonie Samochodowym w Hanowerze w 2010 roku, a następnie w wersji Maxi na Salonie w Genewie w 2011 roku Renault Kangoo Z.E. Trafiło do sieci sprzedaży w Polsce we wrześniu 2012 roku. Model ...

  • 24 Kwi 2020, 12:07

    Bartolekk napisał(a):Jakbyś nie kupował najtańszych śmieci na handel to byś miał troszkę inne podejście.

    Tak wiem moje s4 b7 miało 75k.km. a s8 v10 miało pewnie z 40k.km. do tego potem trafiły pod strzechę moich kolegów więc dziwnym trafem kazdy z nich miał takie same spostrzeżenia. A do tego nie kupowałem ich na handel tylko było naturalną sprawą że najpierw słuchasz mitów a potem je weryfikujesz. Do tego mam teraz kilka V8ek może fizycznie nie moje ale używam ich więc chłopczyku nie mów mi która v8 jak jedzie.

    Bartolekk napisał(a):No i widzę duch hipokryzji który sam na poprzedniej stronie proponował 3,0 TDI po "czipie"...juz zapomniałeś? czy na tyle jesteś nonszalancki że Twoje propozycje są ok a innych nie


    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem dzieciaku... temat tyczył się a6c6 i małego budżetu oraz tego że autor sam dłubie.
    A 3,0tdi akurat w porównaniu do kiblowatego V8 jest może nie idealną opcją ale godną przemyślenia.
    I jeszcze rozumiem ktoś ma 30-40k.jest miłośnikiem marki i chodzi tylko o sam fakt posiadania pod maską v8 no ale chyba tak nie jest.

    Dlatego pytałem autora tematu czego oczekuje od auta...

    Fusion szukaj coś w tą stronę. Wydasz pewnie z 10k dodatkowo ale rozłożysz sobie na raty a do tego sporo sam zrobisz.
    Odczujesz fajnie jadące V8.
    No i świeżo wygląda.

    [link do Otomoto wygasł]
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 8118
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe