Ocena ogłoszeń - Focus

13 Maj 2013, 16:16

Pierwszy post więc witam serdecznie wszystkich Użytkowników!
Forum śledzę już od dłuższego czasu. Poszukuję pierwszego auta - wybór padł na Focusa w benzynie 1.6 16 V 100 KM bo jakoś te auta dobrze sprawdzają się w rodzinie. Wymagania to hatchback 5 drzwiowy z klimatyzacją. Możliwości finansowe to 12 tys.

Proszę o ocenę niżej wymienionych ogłoszeń. Które na tym etapie prezentuje się najlepiej?
1) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3) [link do oferty na Allegro wygasł]
4) [link do Tablica wygasł]

Będę wdzięczny za odpowiedzi.
lisssek
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Dębica/Kraków
Prawo jazdy: 17 08 1996
Auto: Nie mam

13 Maj 2013, 22:19

Witam interesuj się tylko autem po lifcie.Pierwszy przedlift,czwarty poraszka.
kris7777
Początkujący
 
Posty: 93
Miejscowość: śląsk

12 Cze 2013, 00:30

Nadal nie uporałem się z zakupem...
Pojawiły się jednak następujące zmiany (chodzi o pierwsze auto więc ciągle dojrzewam do decyzji):
1) zwiększyły się wymagania co do bagażnika więc hatchback odpada
2) zwiększyłem górną granicę ceny do 15-16 tys.
3) W razie wysokiego spalania dojdzie do zagazowania silnika (gdy wykorzystam wszystkie środki to oczywiście po jakimś czasie)

Wybór:
Ciągle szukam Focusa MK1 (tylko teraz kombi) w silnikach 1.6, 1.8, zacząłem też obserwować Opla Astrę jednak III w tej cenie jest nierealna...Dylemat mam tylko z jedną sprawą, mianowicie zdarza mi się jeździć Focusem C-MAX i auto swoim gabarytem bardzo mi odpowiada ze względu na budowę...stąd kusi mnie "coś wyższego" i tutaj raczej w grę wchodzi Scenic I z końca produkcji bądź II z początku. Mam tylko spore wątpliwości co do bogatego wyposażenia tych aut. Wszelkiego rodzaju udogodnienia, sensory, systemy otwierania itp. sprawiają wrażenie, że takie auto w tej kwocie będzie bardzo awaryjne i drogie w eksploatacji.

Będę wdzięczny za doradę, czy darować sobie Scenica czy jest to model godny zainteresowania w tej kwocie. Czy może lepiej kupić Focusa z ok 2000 roku, założyć solidny gaz i resztę środków poświęcić na ewentualne naprawy.

Obszar poszukiwań to podkarpacie, auto będzie przemierzać ok 15000/rok, zależy mi na klimatyzacji, bagażniku większym niż 380 l oraz możliwie pewnym i ekonomicznym samochodzie.
lisssek
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Dębica/Kraków
Prawo jazdy: 17 08 1996
Auto: Nie mam

12 Cze 2013, 07:11

A może coś takiego? Bagażnik o pojemności 550l i zostanie jeszcze kasa na montaż dobrej sekwencji i na ewentualne naprawy.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Cze 2013, 22:20

Faktycznie ciekawa alternatywa. Po przeczytaniu opinii itp zapowiada się znowu zmiana decyzji co do modelu :) Muszę tylko sprawdzić jak prowadzą się te auta...

Oferta od Ciebie wygląda aż nadto atrakcyjnie...
Pytanie tylko dlaczego proponujesz taki rocznik jak przy zakładanych możliwościach można dostać np:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
lisssek
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Dębica/Kraków
Prawo jazdy: 17 08 1996
Auto: Nie mam

14 Cze 2013, 05:42

Link podałem tylko przykładowo.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    System odzyskiwania energii kinetycznej - KERS
    Firma Volvo Car Group zakończyła obszerne testy drogowe systemu odzyskiwania energii kinetycznej – KERS. Rdzeniem tego rozwiązania jest koło zamachowe z włókna węglowego. KERS jest lekki, wydajny, obniża spalanie, ...