Opel Astra F Classic 1.4 60KM 99r

Opel Astra F Classic 1.4 60KM 99r

21 Lut 2014, 12:32

Witam mam problem z moim oplem. Jakiś czas temu chodził normalnie później jednak stracił jakąkolwiek moc i przestał odpalać. Silnik dotychczas był bardzo cichutki teraz jakieś pół minuty chodzi na wyższych obrotach. Wymieniłem pompę paliwową, rurę od powietrza, czujnik przepustnicy no i nic... wydałem już ponad 400 zł, a poprawy nie ma. Autko jedzie na 1,2,3 biegu można powiedzieć wyśmienicie. Przy czwartym biegu nie ma tragedii, ale już na 5 w ogóle traci moc i nie przekracza 110. Pod górkę minimalną nawet nie przyspiesza. Dodam, że ten samochód był w stanie wyciągnąć nawet 180 km/h i ją utrzymywać. Teraz zaczęło się coś psuć. Dzisiaj rano zauważyłem również niewielką ilość mazi pod korkiem wlewu no i w środku też trochę było. Samochodem robię dziennie po 25 km tam i z powrotem więc nie sądzę aby silnik był niedogrzany. Liczę na Waszą pomoc! Co zrobić żeby odzyskać dawną moc? Aha i jeszcze przy wyższych obrotach 3 tys mniej więcej zapala mi się kontrolka silnika, a przy zwolnieniu po chwili gaśnie.
Pozdrawiam!
KrystianGor
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 21 Lut 2014, 12:23
Miejscowość: Słupsk
Prawo jazdy od: 22 10 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Omega
Silnik: 2.0 16v 137KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

Re: Opel Astra F Classic 1.4 60KM 99r

22 Lut 2014, 10:19

Skoro zapala się CE - odczytaj błędy.. Coś ci to podpowie gdzie jest awaria.. Zmierzyłbym też kompresje w silniku..
180.. moja 140 lata, w porywach 150.. Ale 180 ?? To gratki.. :yes:
KrystianGor napisał(a):zauważyłem również niewielką ilość mazi pod korkiem wlewu

Wyczyść ..
silvo44
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 2892
Rejestracja: 09 Lis 2008, 12:28
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy od: 01 09 1983
Auto: OPEL VECTRA C
Silnik: Z18XER
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Opel Astra F Classic 1.4 60KM 99r

22 Lut 2014, 15:00

Ja zacząłbym od wymiany filtra paliwa i filtra powietrza.
KrystianGor napisał(a):przy wyższych obrotach 3 tys mniej więcej zapala mi się kontrolka silnika

Jak wspomniał kolega wyżej podłaczenie pod komputer i odczytanie błędów wskaże ci w czym konkretnie tkwi problem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14464
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Night Power GP 2012 - Łomża Night Power GP 2012 - Łomża
    Trzecia runda Night Power GP 2012 odbyła się w Łomży 18 sierpnia. Na ulicach miasta można było zobaczyć rzadko spotykane samochody, a ulica Spokojna zmieniła się w strefę streetracingu. Na NIGHT POWER Grand Prix w Łomży chyba ...
    Elektryczna jazda bez ładowania z gniazdka Elektryczna jazda bez ładowania z gniazdka
    Brytyjski oddział jednej z wiodących marek zaprosił swoich klientów do przeprowadzenia szeroko zakrojonego testu samochodów hybrydowych. Okazało się, że samochody hybrydowe poruszały się na samym silniku elektrycznym ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11