Ja zakładałem pasek w Renault Clio z wymianą rolki napinającej.Nigdy wczesniej tego nie robiłem i nikt mi nie pokazywał jak to się robi.Myślę,że konstrukcja Corsy jest podobna i też masz pompę wody napedzaną paskiem rozrzadu.Zęby na pompie cię nie interesują tylko zęby tego koła większego na dole(wał)oraz koła u góry (klawiatura).Koło pompy jest posrodku,miedzy tymi kolami zebatymi.Najpierw sprawdzasz sobie stopień ugiecia paska abyś wiedzial jak naciągnąć ten nowy na mimośrodowej rolce napinacza.Na pasku z boku bedziesz miał namalowane dwa znaki,oddalone od siebie.Na kołach zębatych też bedziesz miał wybite znaki.Przyglądnij się dobrze czy znak na pasku pokrywa się ze znakiem na kołach zębatych bo w Renówce sie nie pokrywa tylko znak na pasku był przesuniety o jeden ząbek w lewo!
![Exclamation :!:]()
Zciągasz stary pasek ,rolkę napinacza też,zakładasz nową rolkę napinacza oraz nowy pasek,naciagasz rolka napinacza ,patrzysz czy znaki sie pokrywają,czyli sa tak jak byly w stosunku do znakow na kołach zębatych!Gdy juz naciągniesz i sprawdzisz stopień ugiecia paska,bierzesz klucz i przekrecasz recznie dolne koło zebate by sprawdzic czy dobrze założyłes i czy zawory nie stykną się z tłokiem,jesli poczujesz opor i metaliczny stuk to bedzie znaczyc,że zle założony, ale to jest niemozliwe,jesli znaki beda tak jak powinny być jesli przekrecisz to jest OK.Zaleca sie także wymianę pompy wodnej jesli jest napedzana paskiem rozrzadu!