Co 4 lata powinienes, niezalezynie od tego czy osiagnales limit kilometrow wskazany przez producenta samochodu czy tez nie, pasek jest z gumy, ktora traci swoje wlasciwosci z uplywem czasu.
Teoretycznie jak nie ma pekniec, ani luzow to mozesz na nim jezdzic, ale bedzies sobie plul w twarz jak ci sie urwie/zeskoczy i silnik rozwalisz.
Oczywiście wymień,tworzywo się starzeje,zresztą nasze warunki klimatyczne(zimy),źle wpływają na same paski.Bosch?!Założyłem taki pasek do Renówki,nic się nie dzieje,słyszałem o pękniętym pasku Boscha tuż po założeniu ale na 100% winien temu był przytarty wałek rozrządu lub błąd w sztuce(źle napięty,np)
Jak stworzyć model koncepcyjny krok po kroku? W działach designu poszczególnych marek pracują kreatywni projektanci, często pochodzący z wielu krajów. W przypadku marki ŠKODA, współpracują oni z wieloma działami, głównie Rozwoju Technicznego ...
wymieniać, oczywiście że tak. to jest guma, tak więc niszczy się z upływem czasu. a co do marek to polecam Ci np taki [link do iParts wygasł] Gatesa, jeśli chodzi o wszelkie paski klinowe i rozrzadu to jeszcze sie nie przejechalem na tej firmie.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.