Piasta 67,1 otwór centrujący 66,1

09 Sie 2018, 14:58

Witam Forumowicze. Mam okazje na zakup felg za bardzo okazyjną cenę. Problem jest taki że otwór centrujący felgi ma 66,1 a piasta 67,1. To znaczy że otwór jest o 1 mm za mały. Da sie to zainstalowac bez rozwiercania tych felg u tokarza?
marcinszcz
Obserwowany
 
Posty: 1

11 Sie 2018, 20:17

marcinszcz napisał(a):Da sie to zainstalowac bez rozwiercania tych felg u tokarza?
nie wiem jaką Ty masz wizje ale muszę Cię zmartwić bo nie zainstalujesz ich, można by zastosować dystanse ale koszt spory, drugie felgi czy za to wyjdą
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 11182
Zdjęcia: 55
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km

24 Sie 2018, 15:37

Kao napisał(a):można by zastosować dystanse ale koszt spory
Ale w tą stronę nie wiem czy da radę z dystansami bo musiały by być dosyć szerokie i mogłoby to spowodować że opony będą obcierały o ranty ze względu na szerszy rozstaw ;/ no i koszt na pewno nie będzie mały tak jak wspomniałeś.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5213
Zdjęcia: 68
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Paweł Trela wygrywa na starcie Driftingowych Mistrzostw Polski
    Polski motorsport wraca do gry. W pierwszy weekend lipca oficjalnie wystartował sezon Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski, a także Driftingowych Mistrzostw Polski. W rywalizacji bokiem na warszawskim Bemowie najlepszy ...
    Toyota Land Cruiser 300 – silnik V6 i napęd hybrydowy
    Nowa Toyota Land Cruiser 300 zostanie najprawdopodobniej pokazana w sierpniu. Legendarna terenówka na ramie ma według doniesień japońskiego magazynu Best Car Web otrzymać platformę TNGA i napęd hybrydowy z silnikiem ...

  •  
    • Warto przeczytać