Piasta 67,1 otwór centrujący 66,1

Piasta 67,1 otwór centrujący 66,1

09 Sie 2018, 13:58

Witam Forumowicze. Mam okazje na zakup felg za bardzo okazyjną cenę. Problem jest taki że otwór centrujący felgi ma 66,1 a piasta 67,1. To znaczy że otwór jest o 1 mm za mały. Da sie to zainstalowac bez rozwiercania tych felg u tokarza?
marcinszcz
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 09 Sie 2018, 13:51

Re: Piasta 67,1 otwór centrujący 66,1

11 Sie 2018, 19:17

marcinszcz napisał(a):Da sie to zainstalowac bez rozwiercania tych felg u tokarza?
nie wiem jaką Ty masz wizje ale muszę Cię zmartwić bo nie zainstalujesz ich, można by zastosować dystanse ale koszt spory, drugie felgi czy za to wyjdą
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7651
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, E60, A8, ML
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

Re: Piasta 67,1 otwór centrujący 66,1

24 Sie 2018, 14:37

Kao napisał(a):można by zastosować dystanse ale koszt spory
Ale w tą stronę nie wiem czy da radę z dystansami bo musiały by być dosyć szerokie i mogłoby to spowodować że opony będą obcierały o ranty ze względu na szerszy rozstaw ;/ no i koszt na pewno nie będzie mały tak jak wspomniałeś.
Cichy77
Stały forumowicz
 
Posty: 1590
Zdjęcia: 9
Rejestracja: 25 Sty 2018, 15:52
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy seryjnie montowany samochód z dachem targa Pierwszy seryjnie montowany samochód z dachem targa
    Pierwszy seryjnie montowany samochód z dachem targa – Toyota Sports 800 – kwiecień 1965. Targa top. T-top. Targadach. Różne nazwy, lecz jedno rozwiązanie, które Toyota jako pierwsza firma ...
    [D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5 [D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005r. Wytypowane modele do zestawienia: - Alfa Romeo 159 1,9JTDM - 150KM - BMW 320d ...

  •