Pierwsze auto do 20tys

14 Cze 2014, 14:02

Witam!
Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego w pełni własnego samochodu. Prawo jazdy zdałem niedawno , ale samochodami jeżdżę od dwóch lat. Jeździłem już mazdą 323f , Renault Scenic , Opel Astra , Nissan Primera. W swoim życiu zrobiłem około 10tys km , więc nie boję się kupić samochodu za 20tys zł. Dlatego z góry proszę o nie dawanie rad w stylu "kup coś tańszego".
Strasznie podoba mi się BMW e46, a nawet mam już upatrzony jeden konkretny egzemplarz. Jednak tutaj nasuwa się moje pytanie , czy 19tys za samochód z 2001r z przebiegiem prawie 300tys (diesel) to racjonalna cena?
[link do oferty na Olx wygasł]
W niedzielę wybieram się obejrzeć ten samochód , ale wcześniej postanowiłem zapytać o zdanie osoby które znają się na tym dużo lepiej niż ja (czyt. Was).
Jestem otwarty również na propozycję innych modeli samochodów. Zależy mi na samochodzie minimum 4 osobowym (4 dorosłe osoby) , miał chociaż delikatnie sportowy wygląd. Nie mam uprzedzeń do żadnej marki. Wcześniej zastanawiałem się nad Vectrą C , ale doszedłem do wniosku że na taki samochód to chyba jednak za wcześnie. Duży , rodzinny samochód kupię jak będę zakładał rodzinę :).
Z góry dziękuję za pomoc
barteq121
Obserwowany

Prawo jazdy: 08 04 1996
Auto: nie mam

14 Cze 2014, 16:56

W benzynce BMW szukaj.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Cze 2014, 17:34

E46 to tez klasa średnia jak Vectra.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Cze 2014, 20:06

Chodzą słuchy, że BMW w dieslu może być skarbonką. Może Astra III GTC?
Cesc93
Początkujący

Prawo jazdy: 18 12 2012
Auto: -
Paliwo: Hybryda
Rok produkcji: 2020

15 Cze 2014, 16:05

Nie tylko BMW, każdy używany disel może być skarbonką ;]