Pierwszy samochód, benzyna, do 9 tys. najlepiej sedan.

18 Lis 2018, 22:22

Witam, jak w nazwie tematu, chcę kupić pierwszy samochód. Benzyna, do 9 tysięcy, najlepiej gdyby był to sedan. Jestem z południowej Wielkopolski, czyli w grę wchodzi woj. wielkopolskie, część dolnośląskiego i łódzkiego. Najbardziej zależy mi na tym żeby nie kupić "trupa" i żeby auto było w miarę bezawaryjne, po prostu nie chce się narazić na duże koszta związane z naprawami. Wybrałem kilka ofert, do których zamieszczam linki, może ktoś pomoże w ich ocenie? Skupiłem się na sprzedawcach prywatnych, nie wiem czy słusznie obawiam się komisów i handlarzy?
Chętnie poznam waszą opinię co warto a czego nie warto kupować w takiej cenie, również na co zwracać uwagę. Nie ukrywam, że jestem laikiem motoryzacji. To mój pierwszy post więc cześć wszystkim ;)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - trochę odstraszają te skazy na przednim zderzaku, na tylnym z resztą też coś widać
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - czy to nie jest czasem handlarz?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - tu spalanie pewnie bardzo duże?
Cgn
Obserwowany

18 Lis 2018, 22:43

1. ok
2. ok
3. To nie sedan :wink: silnik zbyt słaby do tej budy
4. Ok
5. ok
6. ok
7. Słaby silnik - niby masz BMW (z jego wadami), a osiągi jak w aucie miejskim z silnikiem 1.2
8. również nie sedan. Wygląda ok
9. Kiepskie zdjęcia. Nie mam zdania
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

18 Lis 2018, 22:48

Cgn napisał(a):tu spalanie pewnie bardzo duże?

Bo ciężkie BMW z RWD i silnikiem z Corsy mało nie spali? :)
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Lis 2018, 18:43