Pomoc w poszukiwaniu samochodu

30 Kwi 2015, 00:43

Witam. Poszukuję w miarę komfortowego samochodu z LPG. Jestem studentem i co 2/3 tygodnie będę pokonywał trasę ok 260km. Potrzebuję dość dużego samochodu, tak aby 4 osoby dość wygodnie mogły pokonać tą trasę. Budżet jest niewielki bo 5 tysięcy. Z moich wymagań to LPG i super by było gdyby znalazła się też klimatyzacja.

Z moich propozycji, a raczej zapytania czy wymienione przeze mnie egzemplarze jestem w stanie kupić w tych pieniądzach:
- audi A6 c4
- audi 80 b4
- bmw e34
JanekDzbanek
Początkujący

Auto: brak

30 Kwi 2015, 06:14

Tak jak najbardziej jest to realne. Z mojej strony Daewoo Leganza,taka tania "limuzyna".
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

30 Kwi 2015, 11:00

Ładna ta Leganza, szkoda że to takie niedoceniane auto. Gdyby miało logo Toyoty na masce inaczej by na nią patrzyli ludzie. Plus tego jest taki, że można kupić fajną limuzynę za śmieszne pieniądze.
Ossy
Forumowicz VIP

Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2002

30 Kwi 2015, 16:29

Ode mnie Omega B, uwaga tylko na korozje.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

01 Maj 2015, 01:15