Pomocy... z radiem blaupunkt

Pomocy... z radiem blaupunkt

27 Lut 2009, 16:51

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Mam takie pytanie do was czy orientujecie sie bo mam radio Blaupunkt Valencia i niestety w ostatnim czasie miałem włam do samochodu i jakis bezmózg nie potrafil naszczescie wyciagnąć całego radia (oczywiscie bez panelu bo miałem w domu) i niestety w zemscie wziął śrubokręt i przejechał po tym styku co łączy panel z radie i połamał mi te cale blaszki w tym prostokącie. I mam takie pytanie czy jest możliwość naprawy tego i ile takie coś by wynioslo???

Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za pomoc
Szetland
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 27 Lut 2009, 16:44

Re: Pomocy... z radiem blaupunkt

28 Lut 2009, 02:35

jezeli sam robisz (znasz sie na lutowaniu) to kupno uszkodzonego radia na allegro i troche zabawy. A jak nie to do elektrotechnika i w 40 zl sie zmiescisz, rozkrec radio i zobacz czy to nie jest wtyk tylko. dokladniej to metalowa koncowka + kabelek. jezeli tak daj fote do dopasuje nazwe do wtycznki i w 5- 15 zl sie zmiescisz. chyba ze lutowanko zostanie.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
szakal1990
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 181
Rejestracja: 23 Lut 2009, 01:52
Miejscowość: Wielkopolska

Re: Pomocy... z radiem blaupunkt

01 Mar 2009, 13:53

Dzieki za odpowiedz a mam takie pytanie bo nigdy mnie to nie interesowalo czy gdybym mój stary panel od radia dopasowal do takiego samego modelu radyjka tylko po portu bym kupił same radio bez panelu czy bedzie wszystko ok czy moze sie nie spasować???
Szetland
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 27 Lut 2009, 16:44

Re: Pomocy... z radiem blaupunkt

01 Mar 2009, 18:36

moze ale nie musi nie pasowac. Jezeli bedzie dokladnie te samo to nie ma problemu marka model numer. Jezeli inne to bedzie mogl czasem nie miec wszystkich funkcji lub je bedzie mylil
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
szakal1990
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 181
Rejestracja: 23 Lut 2009, 01:52
Miejscowość: Wielkopolska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady] Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady]
    Jak wymienić żarówki W5W podświetlenia rejestracji w samochodzie Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej w załączonym filmiku w którym pokazujemy jak to zrobić. Wymiana ...
    Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy
    Zdarzenia drogowe będące wynikiem jazdy po spożyciu alkoholu od wielu lat stanowią przekleństwo polskich dróg. Podjęte przez policję działania przynoszą efekty, ale wciąż jest wiele do zrobienia.

  •  
    • Autotraper Moab Challenge, 10
      Pokazy kaskaderskie na motorach
      Volvo V70, 2013, tył
      Volkswagen Golf III