Poszarpany bieżnik od wewnetrznej strony, weryfikacja?

15 Lut 2016, 23:12

Samochód, który chciałbym kupić ma poszarpany bieżnik od wewnętrznej strony - lewy tył.
Lewy tył był również lakierowany, fragment wyceny:
Stwierdzono ślady napraw lakierniczych:
-błotnik p.l. - do 160 µm
-drzwi t.l. - do 160 µm
-błotnik t.l. - do 200 µm
-wzmocnienie lewe poszycia dachu - do 150 µm
Grubość powłoki lakierowej rzędu 90 - 110 µm na pozostałych elementach karoserii (poszyć z materiałów
metalowych) podlegających lakierowaniu.

Oficjalnie szkoda parkingowa, ale nie podoba mi się, że opona z poszarpanym bieżnikiem to ta ćwiartka co była malowana.

Facet proponuje, że może podjechać sprawdzić geometrie (w razie potrzeby ustawić i zapłaci za to), że możemy podjechać do aso, gdzie mogą mi potwierdzić również (wg niego), że poszycie nie było wymieniane, nic nie yło spawane, tylko że bybł lakierowany. Prawda to, że aso (lub pewnie inny ogarnięty blacharz/lakiernik) może coś takiego potwierdzić mi?

Bo boję się nie władować w coś takiego, że po ustawieniu geometrii i przejechaniu np 100km geometria się rozpieprzy bo coś poważniejszego było w aucie nie tak.
Cruze 2.0 diesel, zawieszenie tylne to belka skrętna.
Mogę podjechać do aso sprawdzić jakiś przegląd przed zakupowy, ale słyszę, że zalezy na kogo trafię. może rzetelnie sprawdzą, może na od.. się.
Pomocy..?
temen
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 05 01 2010
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Nie mam

15 Lut 2016, 23:54

Dobry blacharz bez większego problemu zweryfikuję czy ta naprawa, to tylko szkoda parkingowa czy jakaś grubsza akcja. Jeśli było coś wspawane, to z pewnością będzie w miejscu spawu szpachla, dla wyrównania powierzchni.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

16 Lut 2016, 01:04

pkc napisał(a):Dobry blacharz bez większego problemu zweryfikuję czy ta naprawa, to tylko szkoda parkingowa czy jakaś grubsza akcja. Jeśli było coś wspawane, to z pewnością będzie w miejscu spawu szpachla, dla wyrównania powierzchni.

czyli blacharz w aso podczas przed zakupowego testu + np test magnesu po błotniku (błotnik lakierowany, drzwi cieniowane) i w okolicach powinny wystarczyć?
temen
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 05 01 2010
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Nie mam

16 Lut 2016, 12:41

temen napisał(a):Facet proponuje, że może podjechać sprawdzić geometrie (w razie potrzeby ustawić
Od tego musowo zacznij. Bądż przy sprawdzaniu i najlepiej Ty wybierz miejsce gdzie to zrobią. Jeśli wyjdzie że tył nie trzyma parametrów to niestety ( na to wygląda ) nic się tam nie ustawi. Belka do wymiany a na znanym portalu tych rzeczy mało i drogo.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4728
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna