Probelm z układem rożnicowym/pytanie

10 Sty 2009, 14:02

hej.mam silnik ze skrzynią z malucha.Chciałbym to wmontowac do "skutera snieznego".W tym celu musił bym zablokowac/zespawac układ roznicowy aby 2 półośki ciągły równocześnie.Czy gdy to zrobie i wmontuje to skutera(około 200kg) nie pourywa mi pół osiek,nie pourywa mi zębatek gdzies w skrzyni czy w układzie różnicowym?(pół ośki będą napędzały gąsienice,czyli ona nie skręca tak jak w samochodzie-jest na sztywno,mam nadzieje ze wyraziłem się jasno ;p).
zbyster
Nowicjusz
 
Posty: 24
  • 10 Sty 2009, 16:40

    I co z tego że półośki będą napędzały gąsiennice ale jak będziesz chciał skręcic w lewo czy prawo z zespawanym mechanizmem róznicowym pojedziesz prosto będziesz potrzebował sporo miejscca żeby np: zawrócic żeby normalnie skręcac potrzebny jest działający mechanizm różnicowy on powoduje że po łuku koło wewnętrzne lub gąsiennica kręci się wolniej a zewnętrzne szybciej to pozwala nam skręcac .Najlepszym rozwiązaniem była by blokada mechanizmu różnicowego (szpera ) jak trzeba to ciągną obie osie jak chce skręcac to wyłączam i skręcam.No ale to MALUCH nie np:BMW
    JANMOT
    Nowicjusz
     
    Posty: 8

    11 Sty 2009, 15:23

    ale gonsienice z przodu jak i ztułu są na wałkach-nie zależnie od strony-przez szerokość" idzie jeden wałek.a gonsienica jest jedna
    zbyster
    Nowicjusz
     
    Posty: 24

    12 Sty 2009, 18:02

    a czy w samochodzie jadącym idealnie prosto ciągną oba koła?
    zbyster
    Nowicjusz
     
    Posty: 24

    12 Sty 2009, 18:47

    zbyster napisał(a):a czy w samochodzie jadącym idealnie prosto ciągną oba koła?

    Jadącym prosto tak.
    slowik93
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 478
    Miejscowość: Augustów
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Na wybojach przede wszystkim płynnie
      Jeśli kierowca znajdzie się na jezdni o nawierzchni nierównej, zniszczonej czy po prostu na polnej drodze pełnej wybojów, powinien przede wszystkim zastanowić się, czy do celu może dojechać inną trasą. Gdy nie ...
      25 lat SKODY Favorit
      SKODA Favorit, jeden z najważniejszych samochodów w historii marki, w tym roku obchodzi swoje ćwierćwiecze. Model ten zadebiutował podczas 29. Międzynarodowych Targów Przemysłowych w Brnie w 1987 roku. Pierwszy ...