Problem z aktywacją subskrypcji Fotoradary TOMTOM

08 Maj 2022, 15:19

Witam Wszystkich.
Mam problem z aktywowaniem przedłużenia subskrypcji Fotoradary w nawigacji TOMTOM Start 52. Po wybraniu rocznej subskrypcji,wpisaniu wszystkich wymaganych danych (nr. karty, adres itd) odrzuca płatności - czy to poprzez Google Pay, kartą płatniczą czy też Paypal - te wszystkie są dostępne na stronie sklepu TOMTOM. Nie jestem w stanie ponowić używanej wcześniej subskrypcji. Po złożeniu zamówienia i próbie przejścia do finalizacji płatności wyskakuje informacja, że zamówienie utworzono,ale płatność nie powiodła się. Ten sam problem występuje na drugiej karcie,przypisywanej do płatności. Czy ktoś z Was miał taki problem i go rozwiązał? Proszę o pomoc. Oczywiście środki na koncie są :)
Pablo7383
Nowicjusz
 
Posty: 5

08 Maj 2022, 22:09

Czy nie można anulować zamówienia? Ja pamiętam rok temu miałem podobnie ale zamówienie anulowali i jeszcze raz przeszło normalnie.
Miro12
Początkujący
 
Posty: 133
Miejscowość: Wrocław
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307 SW
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

09 Maj 2022, 08:43

Dużo czasu minęło od próby płatności? Czasem ponowienie płatności będzie nie możliwe aż nie zostanie anulowane w systemie. Być może tu też tak to działa.

Spróbuj jeszcze przez stronę internetową. Tu masz info odnośnie odnowy subskrypcji:

Sprawdzanie subskrypcji usług LIVE
Stan subskrypcji możesz sprawdzić w dowolnej chwili. W menu głównym dotknij opcji Usługi , a następnie opcji Moje usługi.

Urządzenie TomTom informuje również o zbliżającym się momencie wygaśnięcia subskrypcji usług LIVE.

Więcej informacji na temat subskrypcji usług Live oraz warunków płatności znajduje się na stronie internetowej tomtom.com/services.

Odnowienie subskrypcji usług LIVE w urządzeniu
W menu głównym dotknij opcji Usługi , a następnie opcji Moje usługi.
Wyświetlony zostanie aktualny stan usług LIVE.

Dotknij usługi, której subskrypcję chcesz odnowić.
Urządzenie potwierdzi, że chcesz odnowić subskrypcję.

Dotknij opcji Tak.

Żądanie odnowy zostanie wysłane do firmy TomTom. Następnie należy dokończyć płatność online, przed upłynięciem terminu wyświetlanego w urządzeniu.

Odnowienie subskrypcji usług LIVE na stronie TomTom
Otwórz stronę tomtom.com/getstarted, aby zainstalować aplikację MyDrive Connect (jeśli nie została jeszcze zainstalowana), która umożliwi korzystanie z konta MyDrive.

Kiedy pojawi się komunikat, podłącz urządzenie do komputera, używając kabla USB. Następnie włącz urządzenie.

Ważne: wtyczkę USB należy podłączyć bezpośrednio do portu USB w komputerze. Nie należy korzystać z koncentratora (hub) USB lub portu USB w klawiaturze lub monitorze.

Otwórz sekcję Usług LIVE.

Sprawdź stan subskrypcji i kliknij usługę, której subskrypcję chcesz odnowić.

Zostaniesz poproszony o podanie szczegółów dotyczących płatności.

Wprowadź szczegóły płatności i zakończ transakcję.
Subskrypcja została odnowiona.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

09 Maj 2022, 09:10

Dziękuję za odpowiedzi. Subskrypcja wygasła 22 lutego i od tego czasu nie mogę jej odnowić. Każda próba odnowienia kończy się odrzuceniem płatności. Po każdej nieudanej próbie, mam możliwość usunięcia subskrypcji, lub też zmiany formy płatności. Niestety nie udaje się opłacić i wznowić subskrypcji w żadnej opcji.
Pablo7383
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Maj 2022, 09:38

Pierwszy raz próbowałeś ją odnowić przed wygaśnięciem czy już po jej wygaśnięciu?
Jaką masz wersję oprogramowania na urządzeniu?
Pablo7383 napisał(a):Niestety nie udaje się opłacić i wznowić subskrypcji w żadnej opcji.
Na stronie internetowej masz ten sam problem co na urządzeniu?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

09 Maj 2022, 10:30

Próbowałem odnowić po wygaśnięciu. Urządzenie było aktualizowane w dniu wczorajszym.
Pablo7383
Nowicjusz
 
Posty: 5
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    XIX Moto-Piknik NO LIMIT OLSZTYN 2013 / relacja
    Moto-Piknik na lotnisku w Dajtkach już za nami i śmiało możemy stwierdzić że kolejną edycję zaliczamy do udanych. Jest to wyjątkowa impreza w skali regionu i Polski. Nie często możemy zobaczyć tyle obliczy motoryzacji w jednym ...

09 Maj 2022, 11:06

Być może twoje urządzenie nie będzie już wspierane i dlatego nie pozwala na przedłużenie takiej subskrypcji. Tu masz listę urządzeń które już nie są wspierane https://www.tomtom.com/en_gb/obsolete-products Jest tam sporo urządzeń "START".
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

09 Maj 2022, 11:26

Moja nawigacja ma numer zaczynający się od XR, takiego nie widzę na tej liście.
Pablo7383
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Maj 2022, 11:38

No dobra a próbowałeś jak kupić tu https://www.tomtom.com/pl_pl/navigation ... a-updates/ nie przez urządzenie?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

09 Maj 2022, 11:42

Tak, próbowałem kupić ze strony/sklepu TOMTOM.
Pablo7383
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Maj 2022, 12:21

No to chyba tu już nic więcej nie pomogę i zostaje ci kontakt do obsługi technicznej sklepu TomTom'a.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34