Na początek (choć to nie jest przyczyna właściwa) wymień świece zapłonowe. Są tanie a wykluczy to jakikolwiek wpływ na nawet minimalny zły wpływ na pracę silnika. Następny krok ,to moim zdaniem czyszczenie parownika. Gaz pewnie nie jest młody ,a syf w środku i do tego stare zdrewniałe gumowe membrany powodują złe dawkowanie gazu. Taki parownik można regenerować. Nowy to minimum 300 zł.
Jedź do warsztatu lpg.Niech na chwilę założą inny nawet stary ale sprawny parownik. Jeśli problem zniknie jak zakładam,to przyczynę awarii będziesz miał ustaloną.
Na starym parowniku i niesprawnym,regulacja gazu jest praktycznie niemożliwa i bez sensu.
Przy okazji niech sprawdzą czy masz szczelny dolot i podciśnienie wokół silnika. Często napęknięty wężyk,dziurka jest przyczyną gorszej pracy silnika na lpg. Na benzynie może być ok ale na gazie będzie wariował,bo na wszelkie zakłócenia w obrębie dolotu powietrza podczas pracy na gazie jest bardziej czuły.
![Uśmiechnięty :)]()