Problem z gaźnikiem Aisan w CC 704 z 97 roku

Problem z gaźnikiem Aisan w CC 704 z 97 roku

08 Lut 2012, 17:20

Witam


Wczoraj przestało mi działać ssanie w samochodzie, pojechałem do znajomego i tam znaleźliśmy jedno cięgno, które powinno być podłączone do ssania, a nie było (cięgno sterowane było taką pompką ktora jak mi się wydaje po prostu je automatycznie odciagała, gdy silnik był ciepły. Założyłem je z powrotem i wszystko działo. To znaczy działało dziś rano. Przed chwilą wjechałem na parking i dla sprawdzenia wyciągnąłem wajche od ssania i przegazowałem samochód. Zazwyczaj skutkowało to tym, że przy ciepłym silniku obroty rosły do jakiegoś poziomu i tak sobie chodził na wysokich obrotach. Jednak teraz po dodaniu gazu auto nie zostało na wyższych obrotach, tylko powróciło do standardowych obrotów biegu jałowego. Sprawdziłem, cięgno siedzi na swoim miejscu i nie bardzo wiem co dalej czynić. Macie jakieś pomysły? Ewentualnie polecicie jakiegoś szpeca od koreaińskich gaźników w Rybniku?


Patrząc na te zdjęcie chodzi mi o cięgno podłączone do elementu nr11
http://www.imagebanana.com/view/nrxsacq ... oard02.jpg
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 09 Maj 2009, 11:26
Miejscowość: Z południa

Re: Problem z gaźnikiem Aisan w CC 704 z 97 roku

08 Lut 2012, 17:29

kurde co jest z tym ssaniem w cinquecento,kolega też ma taki sam problem tylko że w weberze i nie może odpalic auta bo ssanie wogóle nie chodzi.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Rejestracja: 25 Lis 2010, 16:49
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z gaźnikiem Aisan w CC 704 z 97 roku

08 Lut 2012, 17:34

Ja go bez ssania odpale bez problemu, tylko jest to dość uciążliwe i drogie, bo auto wtedy trzeba trochę przygazować zanim się ruszy, a potem spalanie rośnie i do tego przez pierwsze pare kilometrów trzeba uważać żeby auto nie zgasło, do tego potrafi nim szarpać. Jechać się da, tylko po co?
antos90
Nowicjusz
 
Posty: 38
Rejestracja: 09 Maj 2009, 11:26
Miejscowość: Z południa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Szukasz samochodu do XXX zł? Przeczytaj koniecznie! Szukasz samochodu do XXX zł? Przeczytaj koniecznie!
    Jesteś na tym forum pierwszy raz? Szukasz porady co kupić do wybranej przez Ciebie kwoty? Użyj wyszukiwarki! Może znalazła się już odpowiedź na dręczące Ciebie pytanie, a Ty zaoszczędzisz swój czas! Dbaj o forum i ...
    Corvette C3 Stingray Corvette C3 Stingray
    Długa maska, wąska talia i zjawiskowy wygląd. Mowa o samochodzie Corvette C3 Stingray - kolekcjonerskim rarytasie. Choć od jego stworzenia minęło ponad 40 lat nadal zadziwia nowoczesną stylistyką i świetnymi osiągami. Samochód ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Autosacrum 2009
      GTP Light