Problem z obrotami na gazie

11 Lis 2014, 14:33

Witam. Problem dotyczy niewkręcania sie na obroty. Na gazie przy 3 tyś auto zaczyna szarpać i słabo dalej przyspiesza praktycznie dalej nie wkręca się i nie ma mocy. Na 1 biegu jeszcze jest w miarę ale powyżej 3 tyś to jest kiepsko. Niedawno wymienione 2 filtry od gazu(sekwencja), silnik po remoncie, nowy olej itd. Teraz mam problem z aparatem zapłonowym a mianowicie skaczą mi czasem obroty i musiałem 2 razy przestawiac zaplon i jest ok, może to jest tego przyczyna? Na benzynie jest ok. Co o tym myślicie?
P.S. nie czyściłem krokowego bo mechanik mówi ( wujek) ze to na koncu sie sprawdza.
flybobster
Początkujący
 
Posty: 69
Auto: Nie mam

13 Lis 2014, 13:07

flybobster napisał(a):Teraz mam problem z aparatem zapłonowym a mianowicie skaczą mi czasem obroty i musiałem 2 razy przestawiac zaplon i jest ok, może to jest tego przyczyna? Na benzynie jest ok. Co o tym myślicie?

Jeżeli teraz tak jak piszesz na benzynie jest wszystko ok i masz sekwencyjny gaz to trzeba podłączyć kompa i zrobić ponownie adaptację nowych ustawień.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Lis 2014, 22:21

Jakie auto , jaki motor. Czy na pewno jest sekwencja LPG ? Aparat zapłonowy nie za bardzo się kojarzy z taką instalacją.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4844
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota GR Supra
    Nowa Supra to nadal wygodne i dobrze wyposażone tylnonapędowe coupé z turbodoładowanym silnikiem R6 pod maską. W przypadku nowego modelu za napęd służy 340-konna jednostka 3.0 z turbiną twin-scroll. Taki zestaw wytwarza ...