Problem z ustawieniem świateł

Problem z ustawieniem świateł

11 Lut 2015, 21:43

Zdjęcie

Witam mam problem mianowicie mam pytanko. Czy ta część na obrazku po prawej stronie na dole, ten kręciołek co się ustawia lampy można wymienić? Dziś prubowałem i nie chce wyjść i nie wiem czy jest wsadzony na stałe czy nie, bo regulacja jest urwana i nie mam jak ustawić, a mam takie coś sprawne. Proszę o odpowiedź.
danielinho
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 Lip 2013, 14:07
Auto: Audi A4 B6
Rok produkcji: 2013

Re: Problem z ustawieniem świateł

26 Mar 2015, 16:01

z reguły te rzeczy są nierozbieralne i rzadko producenci udostępniają poszczególne elementy reflektorów. Nowego możesz nie kupić, ale z używki być może da się wymontowac.
jacus19
Początkujący
 
Posty: 133
Rejestracja: 09 Maj 2009, 00:10
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Problem z ustawieniem świateł

17 Maj 2015, 22:20

hej,jeśli regulacja jest uszkodzona to raczej ciężko,możesz ewentualnie postarać się to jakoś skleić i spróbować wyregulować.
Tak jest to element reflektora przymocowany na stałe.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Rejestracja: 20 Lip 2013, 21:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Problem z ustawieniem świateł

25 Maj 2015, 10:45

a może problemem w ustawieniu świateł są same żarówki i ich błędna geometria żarnika? Może trzeba by sprawdzić na jakichś Osramach czy innych żarówkach by zidentyfikować problem. Swojego czasu po wymianie żarówek też bylo trzeba wprowadzić korektę.

edit. zauważyłem że poszła ci regulacja.
jacus19
Początkujący
 
Posty: 133
Rejestracja: 09 Maj 2009, 00:10
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    Ekstremalny wyścigowy samochód elektryczny Ekstremalny wyścigowy samochód elektryczny
    Marka Volkswagen zaprezentowała supersportowy model I.D. R Pikes Peak zasilany wyłącznie energią elektryczną. Łączna moc jego dwóch silników elektrycznych wynosi 500 kW (680 KM), moment obrotowy 650 Nm, auto ...

  •