Problem ze skrzynią Focus mk1 1.8 TDdi 200- rok.

01 Lip 2011, 11:23

Witam
Mam problem ze skrzynią biegów w Focusie mk1. Przy wyłączonym silniku biegi wchodzą rewelacyjnie, natomiast po włączeniu strasznie ciężko. Najgorzej jest z jedynką i wstecznym. Czasami słychać delikatny zgrzyt. Sytuacja poprawia się gdy silniik się nagrzeje, ale i tak nie jest to to samo co przy wyłączonym silniku. Autko to Focus 1.8 TDdi z 2000 roku, przebieg 210 000 kilometrów. Proszę o pomoc. Czy ktoś się orientuje co jest zepsute ?
rad3k8287
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Ford Focus 1.8 TDdi 90 KM

01 Lip 2011, 11:35

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ponieważ nie znam się na skrzyniach tak na 100% jakby co to mogę poprawcie ale czy masz dobry poziom oleju w skrzyni biegów lub wymieniales niedawno bo tak myślę że jak jest mało albo stary to może chodzą ciężko co?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

01 Lip 2011, 11:43

Dodam jeszcze że biegi chodziły dobrze cały czas, bez najmniejszych problemów. Stało się tak nagle
rad3k8287
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Ford Focus 1.8 TDdi 90 KM

01 Lip 2011, 17:55

rad3k8287 napisał(a):Dodam jeszcze że biegi chodziły dobrze cały czas, bez najmniejszych problemów. Stało się tak nagle

A nie masz czasami problemu ze sprzęgłem a nie sb. ..... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6172
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

02 Lip 2011, 08:27

Migi60 napisał(a):