Prośba o pomoc w wyborze taniego używanego radia.

08 Lip 2011, 20:54

Witam, zamierzam kupić sobie jakiś tani używany odtwarzacz, ale nie znam się na tym kompletnie (nigdy nie miałem z tym styczności). To co wiem, to że interesują mnie raczej takie ze zdejmowanym panelem do 100-150 zł. Ważne aby odtwarzało mp3 z CD (z DVD było by jeszcze lepiej albo z pendrive'a ale chyba w tej cenie to takich nie ma, zresztą nie wiem), może nie działać sam radioobiornik ale musi mi płytki odtwarzać elegancko. Nie chce żadnego noname, raczej interesują mnie znane marki. POwiem, że nie wiem jakie mam głośniki i czy je mam, ale na pewno mam miejsce na dwie sztuki z przodu (auto to Daihatsu Charade, jednakże nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie). Jeżeli ktoś był by mi w stanie coś doradzić, to był bym niezmiernie wdzięczny. Z tego co widzę, to na allegro jest w czym wybierać. Pytanie moje, jak to z waszego doświadczenia wynika, czy kupno używek w tej dziedzinie jest bardzo ryzykowne?
Emejcz
Początkujący
 
Posty: 126
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: A4 B5 FL
Silnik: 1.8t 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Lip 2011, 11:59

[link do oferty na Allegro wygasł]

W/g mnie - nie warto zawracać sobie głowy używkami, a zwłaszcza CD/DVD ... tylko SD + USB ...
Model 3500, 4500 lub 4501 ...
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

11 Lip 2011, 13:00

Silvo44 pojechałeś z tymi mantami. Emejcz pyta o markowe radia a ty mu chińszczyznę polecasz. Ze swojej strony napiszę żebyś oszukał wśród jvc, kenwood lub pionieer. Do 150 zł jest tego trochę na allegro. Jeśli boisz się ryzyka kupując używane radio to czy zaryzykowałbyś kupowanie używanego auta?
zenek1988
Początkujący
 
Posty: 151
Miejscowość: Zendek
Prawo jazdy: 08 06 2006
Auto: seat ibiza 6l1