Punto 1.2 LPG

15 Gru 2011, 16:48

Witam, jestem zainteresowany kupnem tego autka [link do Otomoto wygasł], lecz jako kompletny laik chcialbym prosic o jakies opinie na ten temat. Napisalem juz, za radą znajomego, do Sprzedajacego, z zapytaniem odnosnie przebiegu i typu gazu. CHcialbym jeszcze dowiedziec sie czy ten silnik dobrze znosi gaz i czy warto kupowac ten model. Jestem mlodym kierowcą i zalezy mi na odpowiednim dobraniu auta do swoich podstawowych potrzeb taniego przemieszczania sie.

Pozdrawiam.
cdvr6666
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 03 2010

15 Gru 2011, 19:36

po zdjeciach widac ze albo picowany do sprzedazy albo zdjecia podrasowane w photoshopie
bioly21
Zaawansowany

Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

15 Gru 2011, 19:43

to sie sprawdzi na ogledzinach, interesuje mnie bardziej to o czym napisalem wyzej
cdvr6666
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 03 2010

15 Gru 2011, 20:33

fiat jak fiat multum drobnych denerwujacych awarii , w srodku troche skrzypi ale to nie przeszkadza skoro jestes nowym kierowca , do taniego przemieszczania sie jak najbardziej, dowiedz sie jak dawno bym montowany gaz w aucie bo jak ma juz kilka lat to silnik bedzie mega zajechany i same problemy z tym bedziesz mial , spalanie na poziomie 8-10 lpg + kilka litrow pb na rozruch wiec jest tanio,
bioly21
Zaawansowany

Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

15 Gru 2011, 23:09

Jak trafisz na zadbany egzemplarz to sie nie będzie sypał a nawet jeśli to ogarniesz go tanim kosztem,gdyż części czy robocizna to są groszowe sprawy.
Silniki Fiatowskie na ogół dobrze znoszą gaz więc tutaj nie ma sie co bać (no chyba że instalacja jest już wiekowa to mogą być problemy).
Co do Punta z linku to moim zdaniem miał robiony przód (maska z lewej strony auta jakby sie troche zapadła),tylna klapa też troche jakby krzywo spasowana no i niewiem czy czasem rdza nie wychodzi na rantach tylnych błotników.