Instalacja LPG a uszczelka pod glowica w Fiacie Punto 1

28 Wrz 2010, 22:42

witam mam punciaka 1 55 koni kilka miesiecy temu zalozylem do niego przy przebiegu 100 tys LPg po kilku tysiacach zaczely sie problemy mianowicie na rozgrzanym silniku sam przerzuca sie z gazu na benzyne i za cholere spowrotem nie chce wskoczyc na gaz, bylem w warsztacie gdzie mi zakladali lpg i pow ze trzeba wymienic uszczelke pod glowica?? ma to jakis zwiazek z opisanym przezemnie problemem?? dodam ze jeszcze strasznie smierdzi gaz. jakie sa objawy gdy nalezy wymienic uszczelke pod glowica?? poziom plynu chlodniczego i oleju jest bez zmian nie mam mowy ze sie zmieszaly czy cos w tym stylu, pozdrawiam i prosze o wasze opinie
sciema22
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: gostynin

29 Wrz 2010, 08:22

może się układ chłodzący zapowietrzać i reduktor ci zamarza, zdarza się przy strzelonych uszczelkach
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

29 Wrz 2010, 11:23

A nie ma do tego problemu lepszego, bardziej odpowiedniego działu niz "samochody osobowe"?
Zapoznaj się z działami naszego forum zanim napiszesz kolejny temat.
Przeniesiono
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Wrz 2010, 11:45

pierwsze uruchomienie po nocy czasami pali nienawszystkie swiece dopiero po chwili zaczyna chodzic normalnie to jeden jaki moge podac z wlasnego doswiadczenia ,jeszcze kopcenie z wydechu na bialo .
dalton ,nie mylic z daltonizmem:)
dalton
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Miejscowość: Wodzislaw Śl
Auto: Audi a4
Silnik: 2.0 bp+ lpg 131 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

29 Wrz 2010, 11:48

Sprawdz poziom płynu w zbiorniczku, czy nie ubywa - na wieczór albo po południu uzupełnij do kreski max i rano przed uruchomienim silnika sprawdz poziom. Jak ubyło, to albo wyciek albo uszczelka. Ale z tego co opisujesz, to uszczelka pod głowicą. Sprawdz też kolor oleju w silniku.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000