Punto EVO lpg?

30 Sie 2016, 22:01

Co do Zavoli weż pod uwagę koszty serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Porównując opinie innych instalacja nie jest zła o ile jest dobrze zamontowana , natomiast jak wyżej piszą weż coś sprawdzonego typu Zenit z serwisem prościej i taniej pewnie a myśle że nie każdy mechanior nadaje się do montażu LPG, Pamiętaj że taniość nie idzie w parze z jakością.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Sie 2016, 23:37

jak trafisz na parciarza to i nawet dobrą instalację Ci źle zamontuje- a później przewaźnie narzeka sie na instalacje a nie na osobę która montowała ją. Tak więc zastanów się lepiej gdzie montować a nie co. podsyłam mapkę z dobrymi warsztatami. http://ekspertlpg.pl/znajdz-eksperta
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

08 Wrz 2016, 18:26

Z gazownikiem to jak z mechanikiem wolę zainwestować w kogoś sprawdzonego, bo pewnie u niego też będę serwisował instalacje niż w kogoś do kogo będę jeździł co chwilę... Dzięki za link. Mam jeszcze jedno pytanie, a co myślicie o lubryfikacji? Inwestować? Z tego co wiem koszty nie są spore..
Fleri
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Fiat Punto EVO
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

08 Wrz 2016, 19:27

ja bym zrezygnował z lubry i w zamian dołożył dotrysk paliwa napewno będzie taniej niż lubrę i dużo czyściej pod maską.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

08 Wrz 2016, 20:46

To z resztą się bardzo często stosuje - dotrysk zamiast lubryfikacji. I cieszy się dużą aprobatą tak użytkowników, jak i gazowników. Dotrysk załatwia temat, a lubra to znów "dodatek" pod klapą.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

08 Wrz 2016, 22:20

Zgadzam się z przedmówcami :) lubra może więcej zaszkodzić niż pomóc :) więc ja bym sobie darował.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    1/4 mili Bemowo - Wielki finał Gecko Cup / relacja
    1/4 mili - Wielki finał Impreza połączyła w całość wszystkie atrakcje poprzednich rund. Było to zatem ostateczne rozstrzygnięcie pojedynku polskich maszyn z zagraniczną konkurencją. W szranki z polskimi mistrzami jednej czwartej ...

09 Wrz 2016, 20:17

Jaki jest koszt mniej więcej "dołożenia dotrysku" ? Z tego co się orientowałem lubrfikacja chyba nie jest aż taka droga, chyba z 200zł więc do zniesienia, tym bardziej, że to inwestycja na lata. Jeśli chodzi o dodatkowy "grat" pod maską to mi nie przeszkadza. Pytanie, czemu niby może zaszkodzić?:)
Fleri
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Fiat Punto EVO
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

09 Wrz 2016, 20:22

Właśnie, Piotrek123 w czym może zaszkodzić?
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

10 Wrz 2016, 07:55

ja bym napisał nabrudzić i zawalić syfem kolektor dolotowy po xxx km przejechanych (nikt Ci nie powie po ilu i nikt nie napisze że napewno tak się stanie). Jako sama w sobie - mowa o lubryfikacji - nie zaszkodzi jeśli chodzi o mechanike, natomiast moim zdaniem dużo lepiej wykorzystać dotrysk paliwa nawet biorąc pod uwagę konieczność uzupełniania lubry co się wiąże z pamięcią.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

10 Wrz 2016, 12:58

dokładnie - w zaszkodzeniu chodziło mi o zasyfienie silnika - znajomy montażysta kiedyś wspomianł ze musiał czyścić silnik po śluzie i syfie - własnie po zastosowaniu lubry
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

15 Wrz 2016, 22:57

Źle ustawiony system do lubryfikacji może doprowadzić nawet do posklejania pierścieni na tłokach, później i tak wszystko spadnie na instalacje że "psuje" silnik.. Dlatego teraz zdecydowanie lepiej w górnym zakresie obrotów dotrysnąć benzyny i po kłopocie.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Wrz 2016, 11:13

Może niech właściciel samochodu napisze czy już wybrał instalację do niego czy nie.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

17 Wrz 2016, 16:28

Jeszcze nie zagazowałem auta, ciągle kminię co zrobić i jak zrobić haha :D Co do wyboru to myślę o tych instalacjach co Wy piszecie + brc, stag i zavoli. Pamiętać o uzupełnianiu owszem trzeba ale chyba diodę można czy tam jakąś lampkę w środku kokpitu zamontować i ona pokazuje kiedy trzeba uzupełnić płyn... Dotrysk też rozważam jak najbardziej.
Fleri
Nowicjusz
 
Posty: 17
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Fiat Punto EVO
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

18 Wrz 2016, 09:34

Jeśli mówisz o diodzie stosowanej do lubryfikacji to tylko lubra elektroniczna bardzo droga bardzo awaryjna oraz bardzo nie popularna - moim zdaniem daj sobie spokój z tą lubrą wybierz dotrysk. Dodatkowo weż sobie pod uwage Bluboxa a nie BRC i porównaj serwis koszty eksploatacje zobaczysz różnice.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

18 Wrz 2016, 09:53

Koszty eksploatacyjne droższe w przypadku brc.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009