Pytanie dotyczące Jeep Grand Cherokee

26 Mar 2018, 15:52

Zgadza się. Z tym, że jak Jeep jeździ w terenie, to zawsze to widać, bo jest "przerobiony". Czyli podniesiony, założone są blokady mechanizmów róznicowych, metalowe zderzaki, płyta pod wyciągarkę z wyciągarką, bardziej wytrzymałe gumy w zawieszeniu ( czerwone, niebiesie czy żółte albo pomarańczowe ), dodatkowe przełączniki itd. Jeepa, który jeździł w terenie można łatwo poznać, jak się ktoś zna. Wyjątek to napęd QD - tam blokady są fabryczne. Jedynie takiego Jeepa się podnosi, zmiania koła i opony na MT-ki. W QD wyciągarka mało kiedy się przydaje. Musi być naprawdę ciężki teren.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Sty 2019, 09:42

Początkujący . Mam pytanie odnośnie reduktora 231 piszecie : Reduktor 231 z zapinaniem przodu na sztywno (jak większość terenówek)
Czytaj więcej: jeep-chereokee-jakie-wasze-opinie-vt29799.htm#p173456
. Mam ZJ 4,0 z reduktorem 231 i po włączeniu 4LO w śniegu koła zaczęły się kręcić po przekątnej czyli co znaczy na sztywno bo chyba jest jakiś mechanizm różnicowy w przedniej osi . Albo mylę nazwy na sztywno z a mechanizm różnicowy .
4i4Dam
Obserwowany
 
Posty: 1