
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Patryk11 napisał(a):a jeśli dziennie bede robił bardzo niewiele kilometrów to czy jest sens kupować diesla?? ,bo do pracy mam 4 km ,czy przez to że będe jeździł tak niewiele czy to będzie negatywnie wpływało na diesla?
Patryk11 napisał(a):Wszędzie piszą i mówią, że diesle nie nadają się na krótkie dystanse, też tak mi się wydaje, ale kumpel dwa lata temu kupił za śmieszne pieniądze (9 000 zł) niby awaryjnego Scenica 2 1.9 dci, zrobił nim już 50 000 km, jeździ często po przysłowiowe bułki po 1 czy 2 kilometry i póki co renówka go jeszcze nie zawiodła.
Adek1 napisał(a):Rom33, masz większą wiedzę i doświadczenie w temacie Volvo, być może się mylę, ale z moich kilkumiesięcznych obserwacji ogłoszeń wynika, że w Polsce łatwiej jest trafić na zadbane 2.0 D (jeżeli chodzi o V50) z wymienionym sprzęgłem, dwumasą, turbiną po regeneracji niż na sensowną benzynę 2.0 lub 2.4 (170 km) - wersja 2.4 140 km osobiście do mnie nie przemawia, bo jedzie tak samo albo i gorzej niż 2.0, a pali wyraźnie więcej. Wszędzie piszą i mówią, że diesle nie nadają się na krótkie dystanse, też tak mi się wydaje, ale kumpel dwa lata temu kupił za śmieszne pieniądze (9 000 zł) niby awaryjnego Scenica 2 1.9 dci, zrobił nim już 50 000 km, jeździ często po przysłowiowe bułki po 1 czy 2 kilometry i póki co renówka go jeszcze nie zawiodła.
hrothnir napisał(a):Czyli 25000/rok tego nie zrobi się jeżdżąc po 2km, więc trasy też być musiały i to w większości, ale jak ktoś będzie tylko ganiał po 4 km dziennie do pracy, raz na ruski rok trasa to diesla zamęczy
Rom33 napisał(a):Znalezienie benzyniaka nie jest łatwe ale jest możliwe.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO