Rdza, pęcherzyki jak się pozbyć

27 Lis 2011, 13:05

Witam
Posiadam VW Polo z 91r i ostatnio dojrzałem oznaki korozji.
Małe pęcherzyki ok. 1,5-2cm na przednim nadkolu,progach,klapie bagażnika.Są to małe oznaki i jeszcze nie przeżarło na wylot.Wymiana całego elementu nie wchodzi w grę bo się nie opłaca.Idzie zima i chciałbym to jeszcze wcześniej zrobić przed tym jak spadnie śnieg(Nie posiadam garażu).Dlatego chciałbym aby ktoś napisał krok po kroku jak się tego ustrojstwa pozbyć,ewentualnie jeżeli zna ktoś jakiś link do takiego tematu proszę podać.Jestem laik i jedyne co wiem to że w dłoń szlifierka a co dalej...??
W necie szukałem lecz takiego dobrego poradnika odnośnie tego tematu nie znalazłem.
Proszę o pomoc
kamilo3773
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Kłodawa
Prawo jazdy: 05 05 2011
Auto: VW Polo 86c2f =D

27 Lis 2011, 17:25

kamilo3773 napisał(a):.Jestem laik i jedyne co wiem to że w dłoń szlifierka a co dalej...??

To juz duzo wiesz.... :wink: Trzeba wyczyśćic do gołej blachy/pozbyć się rdzy/.Pomalować podladem i przetrzec.Nastepnie na to normalna farba i po bolu... :wink:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6172
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

27 Lis 2011, 20:17

A ten podklad z czego się składa ??
Czy po tym wszystkim kłasc szpachle i dopiero lakierowac w kolorze nadwozia ?
kamilo3773
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Kłodawa
Prawo jazdy: 05 05 2011
Auto: VW Polo 86c2f =D

27 Lis 2011, 22:22

kamilo3773 napisał(a):A ten podklad z czego się składa ??

Kupujesz gotowy w sklepie ktory prowadzi lakiery samochodowe....
kamilo3773 napisał(a):Czy po tym wszystkim kłasc szpachle i dopiero lakierowac w kolorze nadwozia ?

1/ usunąć rdzę
2/ podkład
3/ szpachel
4/ podkład pod lakier
5/ malowanie.....
Oczywiście jak chcesz zeby to w miarę po ludzku wyglądało....