Można, pewnie masz tam silnik o oznaczeniu K4M. Jest z tym trochę roboty bo nie jest łatwo dostępny ale jest to do zrobienia. Czujnik powinien być po lewej stronie silnika (stojąc przodem do niego to po prawej) pod obudową termostatu. Chcąc dostać się do niego musisz zdemontować całą osłonę plastikową wraz z filtrem powietrza w celu umożliwienia sobie lepszego dostępu.
Tu masz jeszcze na szybko znaleziony filmik na którym widać jak wygląda wymiana tego czujnika prowadzi Cię praktycznie za rękę więc na pewno sobie poradzisz
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Nieoznakowane radiowozy BMW 330i xDrive Polska dołączyła do grona krajów, w których samochody marki BMW wspierają funkcjonariuszy Policji w realizowaniu ich wymagających obowiązków. Pierwsza pula 40 samochodów BMW 330i xDrive wyjechała ...
Jesienno-zimowy poślizg - czarny lód i niebezpieczne liście Wciąż mamy przewagę jesiennych warunków na drodze które często powodują zwiększone ryzyko poślizgu. Koła samochodu mogą utracić przyczepność z powodu deszczu, zbutwiałych liści czy czarnego lodu pokrywającego ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.